  • Data: 2012-11-21 11:44:57
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.11.2012 Andrzej <n...@i...invalid> napisał/a:
    > Nieustajacy konkurs: zna ktos cos z Androidem, mozliwie male (powiedzmy,
    > szerokosc do 60 mm) lekkie, wyswietlacz minimum 3,5", wysoka rozdzielczosc,
    > chetnie fizyczny przycisk, ktory mozna zamapowac do odbierania rozmow?
    > Uklady graficzne, karty pamieci i inne bzdety sa nieistotne. Znajdzie sie
    > cos, czy wlasnie rozpisalem przetarg na iP5? ;)

    Jak Ci nie zależy przesadnie na wydajności to zobacz Defy, tylko trzeba
    wgrać CM, zamiast systemu od M. Jest znacznie mniejsza i poręczniejsza
    od większości "smartfonów" z podobną wielkością wyświetlacza.

    > Xperia p bylaby dobra, ale ustepuje iP5 rozdzielczoscia.

    Xperia P, to największa ergonomiczna pomyłka jaką ostatnio oglądałem.
    Dość poręczny był jeszcze Panasonic Eluga, tyle że to funkcjonalna
    pomyłka, ale mnie zależy na karcie pamięci.

    --
    kakmaratgmaildotcom