  • Data: 2012-11-21 01:01:21
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    >>> 100g to lepiej niż jak by ważył ich 125. Takie to proste a pojąć nie

    > Sprzeczanie sie o gramy w oderwaniu od wrazenia gdy wezmie sie telefon do
    > reki mija sie z celem. Jak juz wczesniej wspomnialem moj znajomy
    > zrezygnowal z zakupu iP5 m.in. ze wzgledu na wage. Przyzwyczail sie do
    > tego klocka (iP4) i nowy model to dla niego wagowo atrapa telefonu.
    > Wystarczy zreszta spojrzec na porownanie SGS2 z ekranem 4.3" oraz iP4S z
    > ekranem 3.5". Jak myslicie, ktory jest ciezszy?
    > http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3621&i
    dPhone2=4212

    To wybieranie lepszego bo ciezszego przypomina mi kolege ktory byl bardzo
    niezadowolony dawno temu gdy lepsi producenci RTV zaczeli przesiadac sie z
    zasilaczy liniowych z transformatorem sieciowym na rozwiazania z
    zasilaczami impulsowymi gdzie ciezar takiego nowoczesnego radia czy video
    jest drastycznie mniejszy. Zamiast wybierac Sony, Panasoniki to wybierał
    jakis bazarowy szlam "bo ciezki to dobry" :)

    Tymczasem ulepszanie elektroniki zwykle skutkuje zmniejszeniem jej wagi i
    jest to wazne zwlaszcza w urzadzeniach przenosnych, zyjacych w naszej
    kieszeni. Moj iPhone4 deformuje mi koszule noszony w przedniej kieszeni i
    nosze go w kieszeni spodni. IPhone 5 jest juz lzejszy, pewnie bede go nosil
    w koszuli.