    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Banał z BHP
    Date: Mon, 6 Apr 2009 05:48:34 -0700 (PDT)

    On 4 Apr, 19:17, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
    > Problem określiłeś bardzo jasno. Podesty zawsze są stosowane przy obrabiarkach.
    > I zawsze są dla pracownika a nie dla obrabiarki. Ci ci podpowiadali w życiu nie
    > widzieli warsztatu z obrabiarkami albo hali fabrycznej. Tutaj to dopuszczalne.
    > Ostatecznie to grupa menażeria inżynieria. Ale w regalu ten co wymyślił kafelki
    > przy tokarce miał wrzód na mózgu wielkości małej pomarańczy. Ty nic nie kombinuj
    > tylko skuj kafelki i normalnie wybetonuj. Tylko już nikt niech nie pisze że
    > widział w internecie jakieś super anty poślizgowe kafelki i je można zastosować
> [...]

    Jasne, w ogóle wysadzić halę w powietrze i u Tarasiuka zamówić
    nową :-)

    Ja miałem kiedyś trochę do czynienia z japońską firmą która w hali
    produkcyjnej miała parkiet z drogiego drewna. I wszystko czyste było,
    i nie porysowane... A w radzieckim Siewmaszu mają komorę do spawania
    tytanu (nie jedną zresztą), duże pomieszczenie wypełnione argonem a
    spawacze chodzą w kombinezonach jak nurkowie. To jest najwyższy poziom
    kultury technicznej w ZSRR/Rosji. I co? Pospawane detale leżą na
    betonowej podłodze, wszędzie syf malaria. Co kraj to obyczaj, co
    chałupa to zwyczaj!

    Konrad

    PS niektórzy, jak słyszą że ktoś coś zrobił nie tak jak oni zwykle
    robią- dopytują się, próbują się czegoś nowego dowiedzieć. Inni mówią
    młotek w dłoń, dupy dałeś itd. Ile razy jeszcze musisz się
    skompromitować tutaj żeby się wreszcie uspokoić? 16 lat chyba już
    skończyłeś, co nie?