  • 371. Data: 2012-05-16 16:55:43
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 15:29, Adam Płaszczyca wrote:

    > Napisałem już - nie jest pomocne, bo za krótkie, wychowuje za to tumanów,
    > którzy uważają, że trzy mrugnięcia to wystarcza, bo tak producent
    > przewidział.
    > natomiast przeszkadzają w zaprzestaniu sygnalizowania zamiaru, kiedy po
    > pierwszym mrugnięciu kierujący zdecydował, że wycofa się z manewru i tym
    > samym wprowadzają w bład innych uzytkowników.

    Adam, ale wystarczy machnąć wajchą w drugą stronę i zaprzestaje wysyłać
    sygnały. To naprawdę nie jest fizyka kwantowa, gdybyś zabrał się do
    jakiejś roboty zamiast pieprzenia bzdetów w usenecie całymi dniami, też
    miałbyś może nowy samochód i sprawdził empirycznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 372. Data: 2012-05-16 17:08:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-16 16:04, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Sprawdzilem organoleptycznie - nie dziala.

    Bardzo dziwne - miałem wersję Elegance - może to...

    http://img442.imageshack.us/img44

    > jest datowana na 08/2007 - moze wtedy cos pozmieniali? Pokaze Ci za 2
    > tygodnie :-)

    Obadamy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 373. Data: 2012-05-16 17:09:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-16 17:08, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > http://img442.imageshack.us/img44

    Link mi się przyciął
    http://img442.imageshack.us/img442/6012/vectrac68.jp

  • 374. Data: 2012-05-16 17:23:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 15:54:30 +0100, kamil napisał(a):

    > Sam polujesz, oprawiasz i wędzisz? W końcu tak robili nasi przodkowie,
    > sklepy prowadzą do zidiocenia.

    Szczerze mówiąc, żeby zjeść dobrze, to niestety trzeba samemu uwędzić. To,
    co jest w sklepach to g....

    --
    ___________ (R)

  • 375. Data: 2012-05-16 17:25:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 15:55:43 +0100, kamil napisał(a):

    > Adam, ale wystarczy machnąć wajchą w drugą stronę i zaprzestaje wysyłać
    > sygnały.

    Tak, zaczynając wysyłać z drugiej strony. Wybacz, miałem to gówno.

    Normalnie, to w takiej sytuacji po prostu opieram palec na dźwigni i
    jeszcze raz sprawdzam sytuację - jesli decyduję sie na manewr - właczam na
    stałe, jesli nie, puszczam.
    Sprawa rozwiązana.
    Te trzy mrugnięcia nie sa mi do niczego potrzebne, bo sa ZA KRÓTKIE, żeby
    poprawnie zasygnalizować zamiar i wykonanie manewru.

    --
    ___________ (R)

  • 376. Data: 2012-05-16 17:35:12
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-05-16 16:54, kamil pisze:

    > Sam polujesz, oprawiasz i wędzisz?

    w zasadzie władza zakazała tych dwóch pierwszych rzeczy..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 377. Data: 2012-05-16 17:38:16
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-05-16 10:34, kamil pisze:

    > Ludzie stracili też umiejętność polowania nocą, garbowania skór na buty,
    > powożenia furmanką, oporządzania konia i zbierania w lesie ziół na bóle
    > w krzyżu..

    nie wszyscy :-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 378. Data: 2012-05-16 21:20:30
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Uuuu... ogonek pod siebie i ucieczka?

    Nie - nudzi mnie ta jalowa dyskusja - mozna wszystko znalezc w googlach.

    EOT

    --
    Axel

  • 379. Data: 2012-05-16 21:25:01
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Tak, zaczynając wysyłać z drugiej strony. Wybacz, miałem to gówno.

    Czyli nie umiesz. Nic nie mruga w druga strone. A jak nie potrafisz -
    mozesz machnac w ta sama strone - tez sie wylaczy.

> [...]
    > Te trzy mrugnięcia nie sa mi do niczego potrzebne, bo sa ZA KRÓTKIE, żeby
    > poprawnie zasygnalizować zamiar i wykonanie manewru.

    Czyli nie umiesz i probujesz do tego dorobic ideologie. W niczym, poza
    dziekowaniem kierunkami, nie przeszkadza.

    --
    Axel

  • 380. Data: 2012-05-16 21:26:55
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > "dzięki takiemu rozwiązaniu durnie myslące tak, jak Ty sygnalizuja własnie
    > manewr, a nie jego zamiar."
    >
    > Poza tym nie możesz zaprzestać sygnalizowania, jeśli zrezygnowałeś z
    > wykonywania manewru.

    Moge. Tylko takie durnie jak Ty nie potrafia.

    Wracaj do kibla, skonczyl sie okres dokarmiania Adasia.

    PLONK!

    --
    Axel