  • 361. Data: 2012-05-16 15:44:02
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 14:22:40 +0100, kamil napisał(a):

    > No widzisz, a internet do wymiany informacji z innymi instytucjami
    > naukowymi.

    W każdym razie Ty masz nawigacje i małe szanse na dobre jedzenie, a u mnie
    jeszcze umiejętność znalezienia dobrego jedzenia jeszcze nie zanikła :D

    --
    ___________ (R)

  • 362. Data: 2012-05-16 15:57:29
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Mhm. Czyli jesli masz stan początkowy 'auto na jezdni', a końcowy 'auto na
    > polu', a między jezdnią, a polem jest rów, to jest to 'wjazd do rowu'?

    Zieeeew. Wymysl cos nowego, zebysmy sie wszyscy mogli posmiac. O rowie juz
    wystarczajaco naplotles.

    --
    Axel

  • 363. Data: 2012-05-16 15:58:55
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Znasz jedynie swoje wyobrażenia :D

    To w czym przeszkadza potrojne mrugniecie kierunkowskazow? :-P

    --
    Axel

  • 364. Data: 2012-05-16 16:01:37
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > W tym, że jest niepotrzebne, bo do zgodnego z przepisami sygnalizowania
    > zamiaru i wykonania manewru jest niewystarczające, a przeszkadza. Poza tym
    > dzieki takiemu rozwiązaniu durnie myslące tak, jak Ty sygnalizuja własnie
    > manewr, a nie jego zamiar.

    Ja pytalem w czym przeszkadza. To, ze nie potrafisz tego wykorzystac, to
    jest PRZESZKADZANIE.

    --
    Axel

  • 365. Data: 2012-05-16 16:04:55
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > W Vectrze z 2007 - jest to też w Insigni z 2011, więc raczej nie mumia :)

    Sprawdzilem organoleptycznie - nie dziala.

    > Instrukcja Vectry C strona 68.

    Na stronie 168 jest o bagazniku (glownie kombi), przegrodach, zaslonach itp.
    O domykaniu okien z pilota jest bodajze na stronie 46. Instrukcja jest
    datowana na 08/2007 - moze wtedy cos pozmieniali? Pokaze Ci za 2 tygodnie
    :-)

    --
    Axel

  • 366. Data: 2012-05-16 16:06:44
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > W Insigni tak, w Vectrze chyba nie (już nie pamiętam).

    Sprawdzilem dzis przy okazji - w Vectrze sie nie otwiera. W Insigni
    odblokowuja sie, ale tylko drzwi kierowcy (jesli ciagniesz za klamke w tych
    drzwiach :-)

    --
    Axel

  • 367. Data: 2012-05-16 16:25:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 15:57:29 +0200, Axel napisał(a):

    > Zieeeew. Wymysl cos nowego, zebysmy sie wszyscy mogli posmiac. O rowie juz
    > wystarczajaco naplotles.

    Uuuu... ogonek pod siebie i ucieczka?

    --
    ___________ (R)

  • 368. Data: 2012-05-16 16:29:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 15:58:55 +0200, Axel napisał(a):

    > To w czym przeszkadza potrojne mrugniecie kierunkowskazow? :-P

    Napisałem już - nie jest pomocne, bo za krótkie, wychowuje za to tumanów,
    którzy uważają, że trzy mrugnięcia to wystarcza, bo tak producent
    przewidział.
    natomiast przeszkadzają w zaprzestaniu sygnalizowania zamiaru, kiedy po
    pierwszym mrugnięciu kierujący zdecydował, że wycofa się z manewru i tym
    samym wprowadzają w bład innych uzytkowników.
    Sytuacja banalna - jedzie taki z wymuszonym mruganiem na prawym pasie
    autostrady, chce wyprzedzić, włacza kierunkowskaz, bo wydaje mu sie, że ma
    wolne, orientuje się wówczas, że jednak pojazd na lewym zbliża się dość
    szybko i zmiana pasa zmusiłaby go do hamowania, więc... No własnie -
    normalnie wyłacza kierunkowskaz, ale tu nie, musi omrugac swoje. A kierowca
    na lewym nie wie, czy gość wyjedzie mu, czy nie, więc profilaktycznie
    hamuje.

    No ale przeciez to nie Twój problem, tylko tego na lewym, więc nie weźmiesz
    go pod uwagę.

    --
    ___________ (R)

  • 369. Data: 2012-05-16 16:30:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 16:01:37 +0200, Axel napisał(a):

    > Ja pytalem w czym przeszkadza. To, ze nie potrafisz tego wykorzystac, to
    > jest PRZESZKADZANIE.

    "dzięki takiemu rozwiązaniu durnie myslące tak, jak Ty sygnalizuja własnie
    manewr, a nie jego zamiar."

    Poza tym nie możesz zaprzestać sygnalizowania, jeśli zrezygnowałeś z
    wykonywania manewru.
    --
    ___________ (R)

  • 370. Data: 2012-05-16 16:54:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 14:44, Adam Płaszczyca wrote:

    > W każdym razie Ty masz nawigacje i małe szanse na dobre jedzenie, a u mnie
    > jeszcze umiejętność znalezienia dobrego jedzenia jeszcze nie zanikła :D

    Sam polujesz, oprawiasz i wędzisz? W końcu tak robili nasi przodkowie,
    sklepy prowadzą do zidiocenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil