eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBajery w autach "po 2000" rokuRe: Bajery w autach "po 2000" roku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Date: Wed, 16 May 2012 15:55:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <jp0f5f$arr$3@inews.gazeta.pl>
    References: <jombn9$l3b$1@inews.gazeta.pl> <4fafed24$1@news.home.net.pl>
    <joorug$urf$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@4...com>
    <jop6jc$ium$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VrHmP$19R@mike.oldfield.org.pl>
    <joqif1$7s1$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Vrxbh$1A0@mike.oldfield.org.pl>
    <jou3d2$ek6$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VsT7H$1Av@mike.oldfield.org.pl>
    <jovnp6$53l$1@inews.gazeta.pl> <jovpa1$94i$1@inews.gazeta.pl>
    <jovr7e$e7p$1@inews.gazeta.pl> <jovrbr$e96$1@inews.gazeta.pl>
    <jp03u4$8a4$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Vsx8n$1Bg@mike.oldfield.org.pl>
    <jp0bs5$306$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Vsyhc$1Bv@mike.oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1337180143 11131 194.80.173.254 (16 May 2012 14:55:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 May 2012 14:55:43 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <c1.01.3Vsyhc$1Bv@mike.oldfield.org.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2449475
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16/05/2012 15:29, Adam Płaszczyca wrote:
    > Dnia Wed, 16 May 2012 15:58:55 +0200, Axel napisał(a):
    >
    >>> Znasz jedynie swoje wyobrażenia :D
    >>
    >> To w czym przeszkadza potrojne mrugniecie kierunkowskazow? :-P
    >
    > Napisałem już - nie jest pomocne, bo za krótkie, wychowuje za to tumanów,
    > którzy uważają, że trzy mrugnięcia to wystarcza, bo tak producent
    > przewidział.
    > natomiast przeszkadzają w zaprzestaniu sygnalizowania zamiaru, kiedy po
    > pierwszym mrugnięciu kierujący zdecydował, że wycofa się z manewru i tym
    > samym wprowadzają w bład innych uzytkowników.

    Adam, ale wystarczy machnąć wajchą w drugą stronę i zaprzestaje wysyłać
    sygnały. To naprawdę nie jest fizyka kwantowa, gdybyś zabrał się do
    jakiejś roboty zamiast pieprzenia bzdetów w usenecie całymi dniami, też
    miałbyś może nowy samochód i sprawdził empirycznie.





    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: