  • 381. Data: 2012-05-16 22:37:57
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:jp0g96$dtk$2@inews.gazeta.pl...

    > Link mi się przyciął

    Zauwazylem :-P

    > http://img442.imageshack.us/img442/6012/vectrac68.jp

    No to patrz (specjalnie poszedlem do samochodu po manual :-P:

    https://picasaweb.google.com/111783764882036662414/M
    isc#5743231603809194418

    Strona analogiczna, aczkolwiek pod zupelnie innym numerem i co innego w tej
    czesci jest.

    --
    Axel

  • 382. Data: 2012-05-16 22:39:15
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Bardzo dziwne - miałem wersję Elegance - może to...

    Nie to - tez wersja Elegance :-P

    > Obadamy :)

    Noo :-)

    --
    Axel

  • 383. Data: 2012-05-16 23:02:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 21:25:01 +0200, Axel napisał(a):

    > Czyli nie umiesz. Nic nie mruga w druga strone. A jak nie potrafisz -
    > mozesz machnac w ta sama strone - tez sie wylaczy.

    Jakoś nie wystarczało, przynajmniej w autach, jakie używałem.

    > Czyli nie umiesz i probujesz do tego dorobic ideologie. W niczym, poza
    > dziekowaniem kierunkami, nie przeszkadza.

    Poza tym, o opisałem. A nie pomaga w niczym.

    --
    ___________ (R)

  • 384. Data: 2012-05-17 07:38:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-16 21:26, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Wracaj do kibla, skonczyl sie okres dokarmiania Adasia.
    >
    > PLONK!

    Już miałem pisać :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 385. Data: 2012-05-17 07:43:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-16 22:37, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > https://picasaweb.google.com/111783764882036662414/M
    isc#5743231603809194418

    > Strona analogiczna, aczkolwiek pod zupelnie innym numerem i co innego w
    > tej czesci jest.

    Z Twojej instrukcji wynika, że przynajmniej domykanie powinno być - brak
    gwiazdki, czyli powinno być w standardzie.

  • 386. Data: 2012-05-17 07:46:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-16 16:06, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Sprawdzilem dzis przy okazji - w Vectrze sie nie otwiera. W Insigni
    > odblokowuja sie, ale tylko drzwi kierowcy (jesli ciagniesz za klamke w
    > tych drzwiach :-)

    W Vectrze pewnie dlatego są normalne grzybki w drzwiach, które da się
    palcami wyciągnąć - w Insigni już się nie da. Co do drzwi pasażera to
    chyba też się odryglowują po pociągnięciu za klamkę - mam włączone
    automatyczne ryglowanie i coś mi się wydaje, że już mi próbowali uciec z
    samochodu przed wyłączeniem zapłonu - zobaczy się :)

  • 387. Data: 2012-05-17 08:59:33
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

> [...]
    > automatyczne ryglowanie i coś mi się wydaje, że już mi próbowali uciec z
    > samochodu przed wyłączeniem zapłonu - zobaczy się :)

    Chodzilo mi o co innego - ze odblokowuja sie _tylko_ drzwi kierowcy. W Audi
    odblokowywaly sie wszystkie zamki.

    --
    Axel

  • 388. Data: 2012-05-17 09:00:49
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Z Twojej instrukcji wynika, że przynajmniej domykanie powinno być - brak
    > gwiazdki, czyli powinno być w standardzie.

    Domykanie jest, z czego korzystam, zwlaszcza przy braku automatycznego
    domykania. Ale w upale otwierania z pilota brakuje :-(

    --
    Axel

  • 389. Data: 2012-05-17 10:21:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-17 08:59, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Chodzilo mi o co innego - ze odblokowuja sie_tylko_ drzwi kierowcy. W Audi
    > odblokowywaly sie wszystkie zamki.

    No tak - tak to działa. Zresztą podobnie jest, jak się otwiera drzwi
    kluczykiem - odblokowują się jedynie drzwi kierowcy - resztę trzeba
    otworzyć już klawiszem na konsoli. W Vectrze kluczykiem otwierało się
    wszystkie zamki OIDP.

  • 390. Data: 2012-05-17 10:23:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 16:23, Adam Płaszczyca wrote:

    > Szczerze mówiąc, żeby zjeść dobrze, to niestety trzeba samemu uwędzić. To,
    > co jest w sklepach to g....

    To jak, wędzisz sam, czy nie? Beczki na śledzie też sam skleciłeś, czy
    trzymasz je w plastikowych pojemnikach prowadzących do zidiocenia?

    No i dlaczego masz Granadę, zamiast furmanki?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net