eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBajery w autach "po 2000" rokuRe: Bajery w autach "po 2000" roku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Date: Sun, 27 May 2012 16:15:33 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <jptcu6$rdt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jombn9$l3b$1@inews.gazeta.pl> <4fafed24$1@news.home.net.pl>
    <joorug$urf$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@4...com>
    <jop6jc$ium$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VrHmP$19R@mike.oldfield.org.pl>
    <joqif1$7s1$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Vrxbh$1A0@mike.oldfield.org.pl>
    <jou3d2$ek6$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VsT7H$1Av@mike.oldfield.org.pl>
    <jp3bes$hka$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VtpH9$1DG@mike.oldfield.org.pl>
    <jp4jfs$37e$3@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VvwbY$1De@mike.oldfield.org.pl>
    <jp90ko$sae$6@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VxcMz$1E1@mike.oldfield.org.pl>
    <jpgptn$hid$2@inews.gazeta.pl> <c1.01.3W0CMX$1EF@mike.oldfield.org.pl>
    <jpsntv$8oh$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3W0fR0$1Ej@mike.oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338128134 28093 83.142.196.43 (27 May 2012 14:15:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 May 2012 14:15:34 +0000 (UTC)
    X-User: lskorupka
    In-Reply-To: <c1.01.3W0fR0$1Ej@mike.oldfield.org.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2451861
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-05-27 13:40, Adam Płaszczyca wrote:

    >> Ano czasem są. Sygnalizujesz po to, żeby było wiadomo co zamierzasz
    >> zrobić. Jesli jesteś już na drugim pasie i dalej migasz, to co
    >> zamierzasz zrobić? Jechać na następny, czy zostać już na tym?
    >
    > Nie są. Masz zasygnalizować zamiar, w tym czasie jeszcze sie upewniając.

    Ja tam _na_ogół_ upewniam się wczesniej. Nie ma warunków do manewru, to
    jak go nie muszę wykonywać, to nie wykonuje (więc i nie sygnalizuje).

    > Samo to to już 3-4 sekundy. Potem zmiana pasa, kolejne 3. Dopiero kiedy
    > kończysz manewr nalezy wyłaczyc kierunkowskaz. Po co? Po to, żeby inni
    > znali Twoje zamiary oraz wiedzieli co robisz. Sobiesław Zasada kiedys
    > propagował hasło 'jeździj wyraźnie'.

    Dokładnie to - jak zmieniasz pas i już jesteś na drugim pasie, to wyłącz
    do cholery kierunek, a nie informuj wszystkich pozostałych, ze chcesz
    zmieniać jeszcze jeden pas. Koniec. Jak chcesz zmieniać pas, to mrugaj i
    zmieniaj, a nie jedź z kierunkiem przez 300 metrów i trzy pomniejsze
    skrzyżowania, bądź wyjazdy z osiedlówek, bo jeszcze ktoś (nie bez
    podstaw) pomyśli, że zamierzasz skręcać.

    > Niestety, większość ludzi, osobliwie
    > tych z blachami na W i nie chodzi o WR czy WSI wstydzi się pokazywac co
    > zamierzają. Prawdopodobnie boja się, że inni, kiedy poznają ich zamiary
    > będę im uniemożliwiać ich realizację.

    Takie numery to robią nowi Warszawiacy. I to krótko, bo szybko orietują
    się, że jak się manerw zasygnalizuje, to najdalej czwarty wpuści. Ale
    najlepiej o jeździe w Warszawie to wiedzą Centusie;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: