  • Data: 2012-05-29 16:15:31
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-29 11:17, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > No dobra, linia rozdzielająca jest pod kierowcą. W którą stronę zmienia
    > pas?

    Zmienia na ten w którą stronę jedzie?

    > Trzeba na niego uważać.

    Ale kierunki nic do tego nie wnoszą. Rownie dobrze mógłbyś pisać, że
    należy ignorować kierunki, bo ktoś może być pijany/pić kawę/rozmawiać
    przez telfon:P

    > Tym, że zaraz wróci na swoj pas.

    Jak będzie wracał, to będzie migał - w druga stronę - jak nie miga, to
    nie ma podstawy, żeby twierdzić, że zaraz będzie wracał.

    > O ile danemu kierowcy się zachce.

    Sorry, ale to nie moja wina, że komuś się nie chce.

    > A wracając do tematu: jak widzisz samochód pomiędzy pasami może robić
    > różne rzeczy i wcale nie jest to takie oczywiste.

    Podobnie jak widzisz skręcający w prawo - za chwilę może robić
    cokolwiek, ale obecnie skręca w prawo. I tak samo jak widzisz samochód
    zajmujący pas, to na tą chwilę on zajmuje pas - i to akurat jest jasne.

    Shrek.