eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Wed, 21 Sep 2016 12:27:46 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 27
    Message-ID: <nrtnaq$blc$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <c...@g...com>
    <nre8rs$5l5$1@dont-email.me>
    <5...@p...pl.invalid>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 21 Sep 2016 10:27:39 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="5e24216db5b172e7e3f678f657f243dd";
    logging-data="11948";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/YKcs/DemYjauhP4xIZUNg"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <5...@p...pl.invalid>
    Cancel-Lock: sha1:N5GFEFHe5uOOAzXXCxlJjgQFY6I=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588899
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20.09.2016 22:44, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello quent,
    >
    > Thursday, September 15, 2016, 3:48:52 PM, you wrote:
    >
    >>>> Nie wydaje się Wam dziwne, że bagażniki dachowe montowane są odwrotnie niż
    powinny?
    >>>> Kształt/profil aerodynamiczny wskazywałby na konieczność montowania ostrym do
    tyłu a nie do przodu - vide choćby kształt kropli wody :-)
    >>> Ten kształt kropli wody to jedno z kłamstw które się serwuje dzieciom w szkole.
    >>> W zalezności od tego w stosunku do czego się rozpatruje opór aerodynamiczny
    optymalny kształt będzie inny.
    >>> Najbardziej optymalny pod względem objętośći to rura, z zaokrąglonymi końcami.
    >>> Patrz - korpus jumbojet-a.
    >>> W praktyce niewielka różnica czy początek ostry czy okrągły.
    >>> Ważne aby cienkie było raczej z przpdu bo wtedy zachowuje się stabilniej na
    wietrze.
    >> O samolot - dobrzy przykład!
    >> Przekrój skrzydła samolotu jest niemal identyczny z wzorcem kształtu
    >> aerodynamicznego - tępe do przodu ostre do tyłu.
    >
    > Samochód nie ma się unosić!

    Ten samochód solarny, o podobnym profilu, chyba się nie unosi ;-)
    http://assets.inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/f
    iles/2013/07/Resolution-Solar-Car-1.jpg


    --
    Pozdr.
    Q
    www.elipsa.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: