eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamikaRe: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
    !peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <9...@g...com>
    <nrmo6k$rfg$1@node1.news.atman.pl> <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <nroejf$ha6$1@dont-email.me> <57dfc471$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrohd4$q9a$1@dont-email.me> <57dfccc2$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrom0g$8pr$1@dont-email.me> <57dfde5c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <57dfde5c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Mon, 19 Sep 2016 18:35:05 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 51
    Message-ID: <57e013ba$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.44.132
    X-Trace: 1474302906 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 83.26.44.132:56289
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1145762795
    X-Received-Bytes: 3345
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588804
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:57dfde5c$0$5149$6...@n...neostrada
    .pl...
    >Na podstawie posiadanej wiedzy dedukuję, że tak właśnie powstawał
    >projekt bagażnika. Ogólna koncepcja, projekt w AutoCadzie, symulacja
    >komputerowa, poprawki projektu, testy w tunelu, poprawki projektu,
    >skierowanie do produkcji.
    >Chyba, że filmy z badań bagażników Thule w tunelu aerodynamicznym
    >powstały tylko na potrzeby reklamy. :)

    Kto wie, kto wie.
    Skoro to podnosi sprzedaz, to czemu nie zrobic.
    Zauwaz, ze filmow reklamowych maja duzo, ale tych z tunelu
    aerodynamicznego to malo :-)


    Byl taki film o projektowaniu Lotusa Elise. O, ten
    https://youtu.be/TZ5lxms9xuw?t=2230

    trzeba spokojnie obejrzec do ~42 minuty ... argument "moj projekt
    (artystyczny) jest zatwierdzony przez zarzad" tez tam pada :-)
    No i mowia cos o krawedzi splywu.

    Nawiasem mowiac - w tych 2h filmu strasznie malo o testowaniu
    rozwiazan mechanicznych.
    Wiekszosc sie sprowadza do wygladu.
    Zmontowali prototyp i "prowadzi sie wspaniale".
    Nie wiem - tego woleli nie pokazywac, czy Lotus ma duze doswiadczenie
    chocby z F1.
    A moze prochu nie wymyslali i podzespoly wzieli sprawdzone w innych
    samochodach.

    >Jak chcesz wiedzieć na 100%, to skontaktuj się z którymś z większych
    >producentów bagażników i zapytaj o proces projektowania.

    Jest i druga metoda
    http://www.thulegroup.com/en/open-positions

    Oferty zatrudnienia:
    Graphic Illustrator
    Simulation Engineer.

    Czasy takie, ze tunel byc moze juz niepotrzebny - komputery to zrobia.

    "You will have a key position in a cross functional project
    organization and will perform static-, crash- and fatigue analysis
    using software's like ANSYS, LS-DYNA, ANSA and Mathlab."

    Aerodynamika nie szukaja, ale ANSYS chyba potrafi to analizowac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: