-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
!peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <9...@g...com>
<nrmo6k$rfg$1@node1.news.atman.pl> <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
<8...@g...com>
<nroejf$ha6$1@dont-email.me> <57dfc471$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
<nrohd4$q9a$1@dont-email.me> <57dfccc2$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<nrom0g$8pr$1@dont-email.me> <57dfde5c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <57dfde5c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
Date: Mon, 19 Sep 2016 18:35:05 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 51
Message-ID: <57e013ba$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.44.132
X-Trace: 1474302906 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 83.26.44.132:56289
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1145762795
X-Received-Bytes: 3345
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588804
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:57dfde5c$0$5149$6...@n...neostrada
.pl...
>Na podstawie posiadanej wiedzy dedukuję, że tak właśnie powstawał
>projekt bagażnika. Ogólna koncepcja, projekt w AutoCadzie, symulacja
>komputerowa, poprawki projektu, testy w tunelu, poprawki projektu,
>skierowanie do produkcji.
>Chyba, że filmy z badań bagażników Thule w tunelu aerodynamicznym
>powstały tylko na potrzeby reklamy. :)
Kto wie, kto wie.
Skoro to podnosi sprzedaz, to czemu nie zrobic.
Zauwaz, ze filmow reklamowych maja duzo, ale tych z tunelu
aerodynamicznego to malo :-)
Byl taki film o projektowaniu Lotusa Elise. O, ten
https://youtu.be/TZ5lxms9xuw?t=2230
trzeba spokojnie obejrzec do ~42 minuty ... argument "moj projekt
(artystyczny) jest zatwierdzony przez zarzad" tez tam pada :-)
No i mowia cos o krawedzi splywu.
Nawiasem mowiac - w tych 2h filmu strasznie malo o testowaniu
rozwiazan mechanicznych.
Wiekszosc sie sprowadza do wygladu.
Zmontowali prototyp i "prowadzi sie wspaniale".
Nie wiem - tego woleli nie pokazywac, czy Lotus ma duze doswiadczenie
chocby z F1.
A moze prochu nie wymyslali i podzespoly wzieli sprawdzone w innych
samochodach.
>Jak chcesz wiedzieć na 100%, to skontaktuj się z którymś z większych
>producentów bagażników i zapytaj o proces projektowania.
Jest i druga metoda
http://www.thulegroup.com/en/open-positions
Oferty zatrudnienia:
Graphic Illustrator
Simulation Engineer.
Czasy takie, ze tunel byc moze juz niepotrzebny - komputery to zrobia.
"You will have a key position in a cross functional project
organization and will perform static-, crash- and fatigue analysis
using software's like ANSYS, LS-DYNA, ANSA and Mathlab."
Aerodynamika nie szukaja, ale ANSYS chyba potrafi to analizowac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.16 18:57 J.F.
- 20.09.16 22:44 RoMan Mandziejewicz
- 21.09.16 12:27 quent
- 21.09.16 13:37 AL
- 21.09.16 14:39 Ghost
- 21.09.16 15:00 Budzik
- 21.09.16 15:06 quent
- 21.09.16 15:11 quent
- 21.09.16 18:00 Budzik
- 21.09.16 20:19 quent
- 21.09.16 23:00 Budzik
- 04.10.16 09:15 RoMan Mandziejewicz
- 04.10.16 18:11 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=