eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Mon, 19 Sep 2016 14:52:52 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 33
    Message-ID: <nron2u$cao$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <nrmo6k$rfg$1@node1.news.atman.pl> <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <nroejf$ha6$1@dont-email.me> <57dfc471$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrohd4$q9a$1@dont-email.me> <57dfccc2$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrom0g$8pr$1@dont-email.me> <57dfde5c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 19 Sep 2016 12:52:46 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="5e24216db5b172e7e3f678f657f243dd";
    logging-data="12632";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18u51aWFQGkkcnsednyDuAu"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <57dfde5c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:bHiEN6ve8YQhFelI2Qq1J02N/xg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588796
    [ ukryj nagłówki ]

    On 19.09.2016 14:48, yabba wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    > news:nrom0g$8pr$1@dont-email.me...
    >> On 19.09.2016 13:33, yabba wrote:
    >>> Z pomiarów w tunelu wyszło, że lepiej jak bagażnik jest gruby
    >>> jest z tyłu a cienki z przodu.
    >>
    >> Ale uśliślijmy...
    >> Piszesz "w tunelu wyszło" - wiesz to czy tak Ci się wydaje?
    >>
    >
    >
    > Na podstawie posiadanej wiedzy dedukuję, że tak właśnie powstawał
    > projekt bagażnika. Ogólna koncepcja, projekt w AutoCadzie, symulacja
    > komputerowa, poprawki projektu, testy w tunelu, poprawki projektu,
    > skierowanie do produkcji.
    > Chyba, że filmy z badań bagażników Thule w tunelu aerodynamicznym
    > powstały tylko na potrzeby reklamy. :)
    > Jak chcesz wiedzieć na 100%, to skontaktuj się z którymś z większych
    > producentów bagażników i zapytaj o proces projektowania.

    Nie spoko. Tak sobie tylko dyskutujemy.
    Jednak padają od czasu wypowiedzi, które brzmią jak pewność.

    Tam jeszcze mógł być taki przypadek, że przyszedł księgowy i powiedział,
    że macie robić ostre z przodu bo inne się słabo sprzedają ;-)))



    --
    Pozdr.
    Q
    www.elipsa.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: