eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.63
    .MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <9...@g...com>
    <nrmo6k$rfg$1@node1.news.atman.pl> <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <nroejf$ha6$1@dont-email.me> <57dfc471$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrohd4$q9a$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Mon, 19 Sep 2016 13:33:44 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160919-0, 19.09.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 35
    Message-ID: <57dfccc2$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1474284739 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 89.72.242.154:3505
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2775
    X-Received-Body-CRC: 1693675553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588793
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    news:nrohd4$q9a$1@dont-email.me...
    > On 19.09.2016 12:58, yabba wrote:
    >> Dlaczego nie jest dobrą analogią? Też służy do przewożenia "ładunków" w
    >> ograniczonej przestrzeni.
    >
    > Ale auto poza puszką ma pierdyliard rzeczy, które rzutują na jego wygląd.
    > Od położenia silnika zaczynając na przepisach odnośnie usytuowania tablicy
    > rejestracyjnej i lamp tylnych kończąc. Gdzieś w środku jest jeszcze wygoda
    > dostępu do bagażnika z tyłu oraz szerokość/wygoda załadunku. Ogólny wygląd
    > ma wpływ na wolumen sprzedaży itp itd.
    >
    > Nie dziwi więc, że takie auta się nie przyjeły:
    > https://www.wired.com/wp-content/uploads/2014/09/Par
    ked-2.jpg
    >
    > Za to takie jak najbardziej:
    > https://2.bp.blogspot.com/-RKNWOgx5kzE/VrtiUw3PPxI/A
    AAAAAAAZ_k/xkPKndFuweU/s1600/Volvo_9601.jpg
    >
    > Myślę też sobie, że aerodynamika jest rozpatrywana kompletu bagażnik+auto
    > i możliwe, że ważniejsza niż aerodynamika samego bagażnika jest jego
    > właściwość zabużania fali powstającej za autem generującej turbulencje.
    >


    A w bagażniku najważniejsza jest jego pojemność, praktyczny kształt wnętrza,
    łatwość dostępu i załadunku i wygląd.
    Bagażnik z którejś strony musi być grubszy, żeby miał praktyczny kształt
    wnętrza. Z pomiarów w tunelu wyszło, że lepiej jak bagażnik jest gruby jest
    z tyłu a cienki z przodu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: