-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: quent <x...@x...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
Date: Thu, 15 Sep 2016 16:23:01 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 24
Message-ID: <nreas1$eh1$1@dont-email.me>
References: <9...@g...com>
<c...@g...com>
<nre8rs$5l5$1@dont-email.me> <o...@4...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 15 Sep 2016 14:22:57 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="bf06a58de33bc95eb2603c1aa8ea6449";
logging-data="14881";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+yK3jwbbPQ+hNzpbXcCkpz"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
In-Reply-To: <o...@4...com>
Cancel-Lock: sha1:8dd0EmX/Sidl52gtmW3GZVe3qrY=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588591
[ ukryj nagłówki ]On 15.09.2016 16:10, r...@k...pl wrote:
> Thu, 15 Sep 2016 15:48:52 +0200, w <nre8rs$5l5$1@dont-email.me>, quent
> <x...@x...com> napisał(-a):
>
>> O samolot - dobrzy przykład!
>> Przekrój skrzydła samolotu jest niemal identyczny z wzorcem kształtu
>> aerodynamicznego - tępe do przodu ostre do tyłu.
>
> No cóż, ja słyszałem to samo -- ale o kadłubie, a nie o skrzydle.
> Skrzydło nie jest projektowane, aby było aerodymiczne.
Wszystkie zew. elementy samolotu projektowane są z myślą o aerodynamice.
Przekrój skrzydła ale kadłub także. Tu ładnie widać:
http://lubielatac.pl/wp-content/uploads/2015/10/kata
strofa-airbus-synaj-rosja-egipt-katastrofa-rosyjskie
ggo-samolotu-metrojet-sinai-700x397.jpg
Z tym, że znów nie do końca jest tu analogia z bagażnikami. Samoloty,
samochody muszą pogodzić masę przeróżnych rzeczy aby funkcjonować a
bagażnik spokojnie mógłby mieć aerodynamiczny kształt a nie ma :-)
--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.16 16:37 J.F.
- 15.09.16 16:47 q...@g...com
- 15.09.16 17:00 Kaczin
- 15.09.16 17:07 q...@g...com
- 15.09.16 17:15 AL
- 15.09.16 17:59 quent
- 15.09.16 18:49 Kaczin
- 15.09.16 19:18 twistedme
- 15.09.16 20:28 quent
- 15.09.16 20:30 quent
- 15.09.16 20:39 masti
- 15.09.16 20:39 masti
- 15.09.16 20:49 quent
- 15.09.16 20:51 quent
- 15.09.16 20:52 Kaczin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod