    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: BUYP52 a HDY52
    Date: Fri, 07 Jan 2011 23:21:47 +0100

    Atlantis wrote:

    > Tak, to ja. Masz rację, wklejając listę posiadanych przeze mnie
    > tranzystorów zapomniałem, że ktoś już polecił mi KT805. Niemniej
    > chciałbym się upewnić do do użyteczności pozostałych. KT805 mam dwie
    > ostatnie sztuki (wersje B i AM).

    Masz ich dane? Mają mniejszą moc od BUYP52, tylko 30W. BUYP52 ma 50W. KT ma
    trochę większe minimalne h21E 15 przy 4A (BUYP chyba 10 przy 3A). W razie
    co, mam kompletną listę tranzystorów dopuszczonych do produkcji urzadzeń w
    NRD. Ciekawa pozycja, bo zawiera wszystkie tranzystory mocy WCz produkcji
    ZSRR, których dane ciężko znaleźć.

    Waldek