  • Data: 2011-01-07 22:36:29
    Temat: Re: BUYP52 a HDY52
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis wrote:

    > Jeszcze jedno pytanie nasunęło mi się na myśl.
    > Może któryś z wymienionych przeze mnie tranzystorów stanowi odpowiednik
    > BDY23? Ten był zastosowany w podobnym PA fazowo-homodynowego
    > transceivera, opisanego w "Konstrukcjach krótkofalarskich dla
    > początkujących".

    KT825D fmax = 4MHz, za to h21e min 750, typ. 5000 przy 5A.
    KT827A, fT 4-55MHz, h21e 750-18000 przy 10A!
    KT802A, fT 20-50MHz, Pmax 50W, Icm 5A, dość podobny chyba do BUYP52
    KT808A, fT 10-18MHz, Pmax 60W, Icm 10A j.w.
    2N3055, KD502 fT 2-4MHz, za mało

    Tak na szybko, bo się ch.. szuka. Katalog jest w 7 tomach posortowane po
    socjalistycznemu, czyli wg. numeru normy, a nie katalogowego.

    Do tych co skreśliłem nie mam danych. Pewnie do NRDowa nie dochodziły.

    Waldek