  • 11. Data: 2018-03-01 14:43:41
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p78qqu$90d$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 01.03.2018 o 12:23, J.F. pisze:

    >Może i nie, ale przypominasz sobie za poprzedników trzy poważne
    >wypadki samochodowe?

    Aj tam zaraz powazne ...

    >Pecha to można mieć raz. Jak ktoś ma dużego pech,a to dwa razy. Co
    >mieli trzy poważne wypadki a wcześniej się na nich zamachnęli w
    >smoleńsku. Przebijają w czasie pokoju chyba wszystkich. I nie mówię
    >tylko o PO, ale _chyba_ wszystkich na świecie.

    Na swiecie demokracja dluzej trwa, to moze musza przestrzegac
    przepisow i jada 50 :-)
    Ale Putina tez przebijaja :-)

    >Powiedziałby, że średnio jakich wiele.

    Wjechanie w tylek ? Przeciez to sie zdarza.

    > Cud, że bez ofiar.

    Czyli niepowazne :-)

    >Bo wczesniej było mniej więcej tyle samo stłuczek... tylko że to
    >rzeczywiście były stłuczki. Spisywali papiery i już.

    Cos by tam chyba gazety pisaly.
    Moze borowik mial stluczke jak polityka nie przewozil.

    Bo ze czesc naszych politykow lubi zap*, to wiadomo, ale prywatnymi
    samochodami :-)

    >Ale chodzi mi o to, że na siłę pompowali wypadek z poszkodowanym
    >vipem. Kiedyś żartowałem, że to po to, żeby pokazać straszydłu, że
    >jest zykłą pacynką i nikt nawet nie zauważy, że jej nie ma. Już wtedy
    >obstawiałem, że to nie do końca tylko żart prezesa;)

    Watpie. Chyba ona sama dobrze wie, czy cos ja boli czy nie.

    >Co trzeba? Prokurator zarzuty postawił, umorzył. Koniec sprawy nie ma
    >winnych. Na sąsiedniej grupie prawo masz taki przypadek.

    Jesli umorzyl sprawe przeciw mlodziencowi, to znaczy ze mlodzieniec
    poprawnie jechal.
    Wiec kto jechal niepoprawnie ?

    Poza tym jesli nie mial dowodow, to czemu w ogole stawial zarzuty ?
    Jeszcze jemu zarzuca przekroczenie uprawnien.

    Zdecydowanie bezpieczniej umorzyc warunkowo.

    Jeszcze mozna bylo tak starannie sledztwo prowadzic, az sie sprawa
    przedawni, ale niestety - wypadek z rannymi, to nie wykroczenie,
    przedawnienie dlugie.

    >A co ich odszkodowania obchodzą? Ze swoich płacą?

    Ale po co maja im zarzucac dziure w budzecie ?
    A ubezpieczyciele bogaci, złupic ich to dobry uczynek :-)

    >I jak widać dobrze zrobił:P

    No, jesli pamietam, to oni w zaden wypadek go nie wpakowali.

    >Pewnie próbował ich zgubić, bo tak bezpieczniej:P

    Niemozliwe, oni mieli lepsze auto :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-03-01 15:35:15
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 01.03.2018 o 13:14 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Może i nie, ale przypominasz sobie za poprzedników trzy poważne wypadki
    > samochodowe?

    Może mniej jeździli a więcej latali...

    --
    SW3
    ----

  • 13. Data: 2018-03-01 16:56:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Taka konstrucja prawna, jak nie warunkowo, to trzeba by borowika oskarzyc.

    Ale oni ten warunek dali kierowcy Seicento....
    Jego uznali za winnego.

  • 14. Data: 2018-03-01 17:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale oni ten warunek dali kierowcy Seicento....
    >Jego uznali za winnego.

    No wlasnie.
    Jakby umorzyli, to znaczy ze kierowca seicento jest niewinny ... wiec
    kto jest winny ?

    No jeszcze by mozna umorzyc z uwagi na znikomą spoleczna szkodliwosc
    czynu ... ale to nie przejdzie :-)
    Dwie osoby poszkodowane, bardzo droga fura rozbita - no jak znikome.

    Co innego, jakby np Tuska, Lisa czy Kijowskiego przejechal na pasach
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2018-03-01 20:12:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 14:43, J.F. pisze:

    > Jesli umorzyl sprawe przeciw mlodziencowi, to znaczy ze mlodzieniec
    > poprawnie jechal.
    > Wiec kto jechal niepoprawnie ?

    A czy to ważne? Ważne, żeby nie oni. Od początku mówiłem, że tak to się
    skończy.

    Shrek

  • 16. Data: 2018-03-01 20:28:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A czy to ważne? Ważne, żeby nie oni.

    A jak mlodzieniec wystapi wtedy do sadu o odszkodowanie ?

    >Od początku mówiłem, że tak to się skończy.

    Od poczatku ta sprawa jest dosc dwuznaczna.

    Podobnie jak np ta
    https://www.youtube.com/watch?v=dUOFrRIJJ6E

    Tu chyba sad uznal wine policjantow ... ale czy slusznie ?

    J.

  • 17. Data: 2018-03-01 20:39:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 20:28, J.F. pisze:

    > A jak mlodzieniec wystapi wtedy do sadu o odszkodowanie ?

    To się nie przyzna. Nie po to partia odzyskiała sądy, żeby te orzekały
    że funkcjonariusz partyjny jest winnny.

    > Od poczatku ta sprawa jest dosc dwuznaczna.

    Była jednoznacza. Było jednoznacznie wiadomo kto jest winny oraz
    jednoznacznie było wiadomo, że winnym nie zostanie uznany.

    > Podobnie jak np ta
    > https://www.youtube.com/watch?v=dUOFrRIJJ6E
    >
    > Tu chyba sad uznal wine policjantow ... ale czy slusznie ?

    Oczywiście, że słusznie. Parę razy sąd najwyższy się wypowiadał w
    podobnych sprawach (tylko bez bomb na dachu). Bomby nic nie zmieniają.

    Shrek

  • 18. Data: 2018-03-01 20:57:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To się nie przyzna. Nie po to partia odzyskiała sądy, żeby te
    >orzekały że funkcjonariusz partyjny jest winnny.

    A jak sie odwola, a SN jeszcze nie przejety calkowicie ? :-)

> [...]

    >Oczywiście, że słusznie. Parę razy sąd najwyższy się wypowiadał w
    >podobnych sprawach (tylko bez bomb na dachu). Bomby nic nie

    To, ze kierowca karetki czy radiowozu w duzym miescie powinien sie
    upewnic na skrzyzowaniu czy go slysza to jedno, ale za taki numer ?

    Poza tym kiedys nawet bez radiowozu, by postawili zarzuty
    skrecajacemu,
    ale od wielu lat jest ta interpretacja, ze w zasadzie nie ma obowiazku
    sie upewnic, ze nie jest wyprzedzany.
    A ze ma ustapic pierwszenstwa przed zmiana pasa ... nie wiadomo czy to
    zmiana zajmowanego pasa :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-03-01 21:01:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 20:57, J.F. pisze:

    > A jak sie odwola, a SN jeszcze nie przejety calkowicie ? :-)

    Zanim przemielą, to będzie.

    > To, ze kierowca karetki czy radiowozu w duzym miescie powinien sie
    > upewnic na skrzyzowaniu czy go slysza to jedno, ale za taki numer ?

    Jaki? Omijali pod prąd samochód z lewym kierunkiem na skrzyżowaniu.
    Czego się spodziewali?

    > Poza tym kiedys nawet bez radiowozu,

    Kiedyś to różne rzeczy robiono. Niekoniecznie z sensem.

    > A ze ma ustapic pierwszenstwa przed zmiana pasa ... nie wiadomo czy to
    > zmiana zajmowanego pasa :-)

    Wiadomo. To jest zmiana kierunku, nie pasa.

    Shrek

  • 20. Data: 2018-03-01 22:54:16

    Thu, 1 Mar 2018 20:28:38 +0100, w <5a985467$0$986$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):