  • 1. Data: 2018-02-27 17:57:49
    Temat: No i klepneli
    Od: p...@g...com

    http://m.dw.com/pl/rewolucyjny-wyrok-w-niemczech-śró
    dmieścia-miast-mogą-być-wkrótce-bez-diesli/a-4275706
    8

    Hamburg juz szykuje zakazy w 2 lokalizacjach reszta pójdzie ich śladem. Plus taki że
    na rynku pojawi się sporo aut w dobrej cenie a jak ktoś chciał kupić diesla niech to
    dobrze przemyśli

  • 2. Data: 2018-02-28 03:44:54
    Temat: Re: No i klepneli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2018 08:57:49 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]
    > śladem. Plus taki że na rynku pojawi się sporo aut w dobrej cenie a
    > jak ktoś chciał kupić diesla niech to dobrze przemyśli

    No widzisz - oszukuje sie, a odszkodowanie sie nie nalezy, bo
    wszystkim dieslom zakazali :-)

    Chyba, ze odszkodowanie od wladz Hamburga :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-02-28 04:13:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-27 o 17:57, p...@g...com pisze:
> [...]
    że na rynku pojawi się sporo aut w dobrej cenie a jak ktoś chciał kupić diesla niech

    Diezele powinny zostać przetopione na łyżeczki
    http://m.dw.com/pl/smog-zabija-skutki-dieselgate-naj
    bole%C5%9Bniej-odczuwaj%C4%85-dzieci/a-38329627

  • 4. Data: 2018-02-28 08:38:11
    Od: p...@g...com

    --No widzisz - oszukuje sie, a odszkodowanie sie nie nalezy, bo wszystkim dieslom
    zakazali :-)

    to bedzie bardzo ciekawe jak daleko sie posuna E5 wiadomo ze oberwie

    --Chyba, ze odszkodowanie od wladz Hamburga :-)

    Hamburgiem rzadzi SPD i ma w dupie przekrety ktore tolerowal rzad Merkel wiec chetnie
    doloza do pieca zeby wkurzyc ludkow i skierowac gniew ludu na konkurencje, ciekawe
    tylko jak rozegraja to formalnie bo E5 posiada zielona plakietke czyli jest czysty
    :-) chodza sluchy ze pojawi sie niebieska plakietka 6b (bardziej czysty) i ta dostana
    tylko auta z E6 i SCR co pozwoli tez utrudnic zycie konkurencji :-)

  • 5. Data: 2018-02-28 08:40:36
    Od: p...@g...com

    --http://m.dw.com/pl/smog-zabija-skutki-dieselgate-n
    ajbole%C5%9Bniej-odczuwaj%C4%85-dzieci/a-38329627

    Plakietka jakoś się jednak nie może przebić, a najbardziej jest jej przeciwny
    federalny minister komunikacji Alexander Dobrindt (CSU).

    niemieckie motokoncerny sa mu pewnie wdzieczne :-) ciekawe jak bardzo

  • 6. Data: 2018-02-28 08:51:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2018 o 03:44, J.F. pisze:

    > No widzisz - oszukuje sie, a odszkodowanie sie nie nalezy, bo
    > wszystkim dieslom zakazali :-)

    NIe podpowiadaj, bo nasi dojdą do wniosku, że _wszyscy_ premierzy, który
    urzędowali 10 kwietnia 2010 roku, z czteroliterowym nazwiskiem, w
    szczególności z drugą literą U a ostatnią K, oraz pełniący kiedykolwiek
    funkcę przewodniczącego rady europy są winni mordu smoleńskiego czyli
    zamachu terrorystycznego w myśl KK i w związku z tym podlegają karze
    więzienia w wyskoości 25 lat.

    I nikt się nie może przypierdolić, bo dotyczy to _wszystkich_
    spełniających w/w warunki więc o dyskruyminacji nie ma mowy.

    PS - byłoby śmieszne, gdyby nie to że czytałem podobne uzasadnienie
    trybunału konstytucyjnego (jeszcze za niepodległości;).

    Shrek

  • 7. Data: 2018-02-28 10:19:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--No widzisz - oszukuje sie, a odszkodowanie sie nie nalezy, bo
    >wszystkim dieslom zakazali :-)
    >to bedzie bardzo ciekawe jak daleko sie posuna E5 wiadomo ze oberwie

    Jak zwykle - diabel tkwi w szczegolach.
    Ale dzielic kategorie na prawdziwe i oszukane ... ciezko bedzie.

    >--Chyba, ze odszkodowanie od wladz Hamburga :-)
    >Hamburgiem rzadzi SPD i ma w dupie przekrety ktore tolerowal rzad
    >Merkel wiec chetnie doloza do pieca zeby wkurzyc ludkow i skierowac
    >gniew ludu na konkurencje,

    A mieszkancy nie beda sie wkurzac na Merkel, tylko na SPD, ktora im
    taki zakaz wprowadzi.
    No chyba ze ... wiekszosc bedzie za, bo diesla nie ma, a woli czyste
    powietrze :)

> [...]
    >plakietka 6b (bardziej czysty) i ta dostana tylko auta z E6 i SCR co
    >pozwoli tez utrudnic zycie konkurencji :-)

    Otoz to.
    Ale ... urzadzic test drogowy dla kazdego chetnego samochodu :-)
    Po czym wydac im czerowne naklejki :-)

    Ale ... znow - jak inne marki beda tez czesto odrzucane, to posiadacze
    VW nie maja prawa do odszkodowania :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-02-28 15:26:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje ze powinny byc przetopione na lyzeczki. Ale wlasciciele powinni dostac
    odszkodowanie albo propozycje darmowej przerobki na gaz albo prad. Mozna zakazac
    rejestracji nowych ale te co sa nawet jak by mialy jezdzic jeszcze sto lat to maja
    byc nie do ruszenia i maja wjezdzac gdzie sie kierowcom podoba. Gdzie mam podstawic
    swojego starego mastera zeby na prad na koszt podatnika przerobili?

  • 9. Data: 2018-02-28 18:07:50
    Od: p...@g...com

    Wychodzą szczegóły wyroku: euro 4 zakaz od zaraz, euro 5 od 2019r co do euro 6 będą
    dalsze badania w jakiś stopniu truje