  • 21. Data: 2018-03-01 23:29:08
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Mar 2018 22:54:16 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    > Thu, 1 Mar 2018 20:28:38 +0100, w <5a985467$0$986$65785112@news.neostrada.pl>,
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >> Podobnie jak np ta
    >> https://www.youtube.com/watch?v=dUOFrRIJJ6E
    >>
    >> Tu chyba sad uznal wine policjantow ...
    >
    > Po odwołaniu uznał winę policjanów.
    > W I instancji była wina skręcającego.

    To tak nie dziala.

    Prokurator mogl uznac wine skrecajacego i go oskarzyl.
    Sad mogl uznac wine i go skazac.
    Sad apelacyjny mogl nie uzan jego winy i uniewinnic.
    Ale "uznac wine policjantow" to mogl tylko w uzasadnieniu, bez skutkow
    prawnych. Bo policjant nie byl oskarzony.

    J.

  • 22. Data: 2018-03-01 23:40:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Mar 2018 21:01:39 +0100, Shrek napisał(a):

    > Zanim przemielą, to będzie.

    Albo bedzie po wyboracch i SN w nowy skladzie :-)

    > Jaki? Omijali pod prąd samochód z lewym kierunkiem na skrzyżowaniu.

    Na bombach wolno im.

    > Czego się spodziewali?

    Ze kierowca ich uslyszy, zobaczy i nie skreci.

    > Kiedyś to różne rzeczy robiono. Niekoniecznie z sensem.

    Akurat to uwazam za sensowne.

    > Wiadomo. To jest zmiana kierunku, nie pasa.

    Ze skrajnego lewego pasa to zmiana kierunku.
    A z prawego to zmiena kierunku i pasa.
    A moze nawet najpierw pasa, a potem kierunku.

    J.

  • 23. Data: 2018-03-02 06:37:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 23:40, J.F. pisze:

    > Albo bedzie po wyboracch i SN w nowy skladzie :-)

    Ale wybory wygra partia. Wygra nawet uczciwie, a gdyby nawet nie, to nie
    bez powodu ciało stwierdzajkące ważność wyborów staje się właśnie
    organem partyjnym.

    > Na bombach wolno im.

    > Ze kierowca ich uslyszy, zobaczy i nie skreci.

    To żle się spodziewali. Znaczy radiowozem kierował idiota, bo zasadą
    jest, że spodziewasz się dokładnie odwrotnie.

    > Akurat to uwazam za sensowne.

    A ja bez sensu. Teraz jest z sensem.

    > Ze skrajnego lewego pasa to zmiana kierunku.

    A z którego skręcał?

    Shrek

  • 24. Data: 2018-03-02 06:38:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 23:29, J.F. pisze:

> [...]
    > Ale "uznac wine policjantow" to mogl tylko w uzasadnieniu, bez skutkow
    > prawnych. Bo policjant nie byl oskarzony.

    No i właśnie opisałeś jak działa "uniewinnienie" borowika, co wjechał w
    Sebę w sejczu.

    Shrek

  • 25. Data: 2018-03-02 06:58:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Mar 2018 06:38:37 +0100, Shrek napisał(a):

    > No i właśnie opisałeś jak działa "uniewinnienie" borowika, co wjechał w
    > Sebę w sejczu.

    No nie, bo tam proponuja umorzenie warunkowe.
    Oskarzony/Sprawca musi sie sam przyznac i uznac swoja wine.

    J.

  • 26. Data: 2018-03-02 07:07:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Mar 2018 06:37:29 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale wybory wygra partia. Wygra nawet uczciwie, a gdyby nawet nie, to nie
    > bez powodu ciało stwierdzajkące ważność wyborów staje się właśnie
    > organem partyjnym.

    I mowisz, ze juz teraz uniewaznia w tych obwodach, gdzie przegrali ?

    > To żle się spodziewali. Znaczy radiowozem kierował idiota, bo zasadą
    > jest, że spodziewasz się dokładnie odwrotnie.

    Spieszyli sie, zalozmy ze nie po wodke, to maja jechac szybko, a nie
    ostroznie, spodziewajac sie zagrozenia z kazdej strony.

    > A ja bez sensu. Teraz jest z sensem.

    Patrze na to tak - wyprzedam wlekaca sie przez wies ciezarowke.
    A sie okazuje, ze ona sie wlecze, bo przed nia maluch jedzie i miga.
    Ja jego migacza nie widze, o on mnie moze w lusterku latwo dostrzec.

    No dobra, powinienem sie przed wyprzedzaniem upewnic ze mam miejsce
    ... ha,ha, hipokryzja.

    > A z którego skręcał?

    Ze skrajnego lewego na tej drodze nie, bo nim jechal radiowoz (pod
    prad).
    Czyli przez chwile ten pas zajal.

    J.

  • 27. Data: 2018-03-02 07:57:13
    Od: p...@g...com

    podsumujmy:
    -medialna katastrofa, ogolnopolska zbiorka na nowe Seicento
    https://www.spidersweb.pl/2017/02/beata-szydlo-wypad
    ek-zbiorka-nowe-seicento.html
    -trup w szafie czyli w kazdej chwili moze wyplynac jakies nagranie i wtedy muka na
    maxa
    -grillowanie przy kazdej kolejnej stluczce BOR/SOP do tego utrata wiarygodnosci przez
    bieglych, prokurature i sad

    trudno uznac to za sukces :-)

  • 28. Data: 2018-03-02 07:58:34
    Od: p...@g...com

    wiecej uzbierali
    https://pomagam.pl/NowySeicento

  • 29. Data: 2018-03-02 09:30:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]
    > Ale "uznac wine policjantow" to mogl tylko w uzasadnieniu, bez skutkow
    > prawnych. Bo policjant nie byl oskarzony.

    A po co prokurator?
    Policja mogła skierować sprawę do sądu celem rozstrzygnięcia kto jest winny,
    bez wskazywania.

  • 30. Data: 2018-03-02 10:14:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2018 o 07:07, J.F. pisze:

    > I mowisz, ze juz teraz uniewaznia w tych obwodach, gdzie przegrali ?

    Jak będzie trzeba...

    > Spieszyli sie, zalozmy ze nie po wodke, to maja jechac szybko, a nie
    > ostroznie, spodziewajac sie zagrozenia z kazdej strony.

    Wręcz przeciwnie. Rozjebani w polu nikomu nie pomogą. Dodatkowo
    zaszkodzą sobie i innym. Nie wiem czy miałeś kiedyś okazję pooglądać
    pojazdy uprzywilejowane (oczywiście minus borowicy i inne podobne
    palanty) z perspektywy pieszego. Zawsze na skrzyżowaniach zwalniają i
    się upewniają jeśli nie mają normalnego ustawowego pierwszeństwa. Albo
    przynajmniej prawie zawsze - bo ci na przykład nie;)
    > Patrze na to tak - wyprzedam wlekaca sie przez wies ciezarowke.
    > A sie okazuje, ze ona sie wlecze, bo przed nia maluch jedzie i miga.
    > Ja jego migacza nie widze, o on mnie moze w lusterku latwo dostrzec.

    Przypomnij mi co ma zrobić kierowca przed manewrem wyprzedzania? To
    pochuj wyprzedzasz ciężarówki na skrzyżowaniach w zabudowanym? No dobra
    wyprzadzasz, przyjebałeś - dlaczego masz prestensjędo innych skoro to ty
    miałeś zacmienie (bo przecież wiemy, że idiotą nie jestes) ;)

    > No dobra, powinienem sie przed wyprzedzaniem upewnic ze mam miejsce
    > ... ha,ha, hipokryzja.

    No właśnie powinienes. Dlaczego uważasz że hipoktyzja? Wprzedzasz na pałe?

    > Ze skrajnego lewego na tej drodze nie, bo nim jechal radiowoz (pod
    > prad).
    > Czyli przez chwile ten pas zajal.

    Karkołomna teoria. Skoro twoim zdaniem lewym pasem jest pas pod prąd...
    to przed skrętem powinien się na nim ustawić. Hmm...

    Shrek