    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Date: Fri, 2 Mar 2018 11:21:09 +0100
    <p76bq9$bcc$1@node1.news.atman.pl> <p78g7f$daq$1@node1.news.atman.pl>
    <p78gj7$dkt$1@node1.news.atman.pl>
    <5a97e2ca$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <p78qqu$90d$1@node2.news.atman.pl>
    <5a98038e$0$665$65785112@news.neostrada.pl>
    <p79jbf$a32$7@node1.news.atman.pl>
    <5a985467$0$986$65785112@news.neostrada.pl>
    <p79ksm$a32$9@node1.news.atman.pl>
    <5a985b2a$0$986$65785112@news.neostrada.pl>
    <p79m72$a32$10@node1.news.atman.pl>
    <xv7gz9o282nm$.5ln5slgnvt9y$.dlg@40tude.net>
    <p7anuo$3ml$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@4...net>
    <p7b4m1$3ml$9@node2.news.atman.pl>
    <5a99212e$0$680$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 02.03.2018 o 11:02, J.F. pisze:

    > Ale to jest wypadek raz na tysiac, a wolno by musieli jechac caly czas

    I wszyscy normalni na bombach przed skrzyżowaniami zwalniają jak nie
    jadą zgodnie z zasadami ogólnymi.

    > Myslisz, ze borowikom nie zalezy na dowiezieniu vipa w calosci ?

    A chuj ich wie, ale wychodzi im chyba tylko dzięki szczęściu.

    > Ale to mowisz o miescie - w gestej zabudowie zawsze moze ktos wyjechac,
    > bo nie widzi i zapalilo mu sie zielone ...

    A jak ktoś miga w lewo na lewym pasie, to pewnie dlatego że chciał
    wycieraczki włączyć, tylko mu się pomyliło i dobrym pomsłem będzie
    łykanie go pod prąd. Co złego może się stać;P

    > A kto powiedzial, ze na skrzyzowaniu ?

    Filmik do którego się odnosimy?

    > Na skrzyzowaniu nie wolno, a
    > maluch chcial skrecic w swoje podworko.

    To wtedy na dwoje babka wrózyła, bo jak pójdzie do sądu to nic nie
    wiadomo. Ale obstawiam że wspólwina.

    > Bylo raczej napisac, ze jakbys jechal 50, to bys zahamowal :-)

    Przecież pisałeś, ze ciężarówkę, więc skoro jechała 90, to musiałeś co
    najmniej 100 zeby wyprzedzać:P

    > Na skrzyzowaniu moze zdarzyc sie z zagapienia, jak nie zauwaze
    > skrzyzowania, a znak ciezarowka zaslonila.
    > Ale wtedy gorszy wyjezdzajacy z prawej na czolowke.

    No ale do kogo masz pretensję, że nie zauważyłeś skrzyżowania?

    > A jesli on mial obowiazek sie upewnic i tez mial zacmienie ?

    Zdrowszy będziesz jak się skupisz na tym co ty masz zrobić a nie inni.
    Choćby dlatego, że masz szansę mieć na to wpływa. A co do wyprzedzania
    na skrzyżoawniach praktyka sądowa jest już w zasadzie ustalona.

    > A jak sobie wyobrazasz wyprzedzanie ciezarowki ?
    > Wystawic peryskop i zobaczyc co przed nia ?

    Normalnie - po wioskach nie wyprzedzam, właśnie żeby uniknąć takich
    niespodzianek. W trasie jest trochę zakrętów i widać co się dzieje,
    ponadto to zwykle ciężarówka jest powodem zatwardzenia, więc widzę na
    zakretach że przed nią pusto.

    > Przejedzajac przez pas zajmuje go, czy nie ?
    > Bo jak zajmuje, to nie taka karkolomna.

    Jeszcze raz się zapytam - który pas masz zająć przy skręcie w lewo jak
    nie są wyznaczone strzałkami? Czy coś ci podpowiada, że to będzie pas
    pod prąd? Jeśli nie to właśnie znalazłeś definicję skrajnego lewego pasa.

    > Nie nie - gdzie sie ma ustawic, to przepis precyzuje.

    No właśnie. I nie jest to pas pod prąd a jednak lewy;)

    > Ma spojrzec w lusterko czy komus nie zajezdza drogi - Shrekowi na
    > motocyklu np.

    Jakby shrek na motocyklu yprzedzał środkiem na skrzyżowaniach i liczył
    na ogarnięcie innych to zostałby niedoświadczonym motocyklistą. "panie
    jaki niedoświadczony motocyklista - niedoświadczeni giną do czerwca:P"

    > Tu akurat - byla ciagla, byla wysepka, ale z drugiej strony byla syrena
    > wyrazna.
    > Moze trafili na gluchego ...

    Nie była ważna. Syrena w ustalaniu odpowiedzialności nie daje dokładnie nic.

    Shrek