  • Data: 2018-03-02 11:02:21
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p7b4m1$3ml$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 02.03.2018 o 07:07, J.F. pisze:

    >Wręcz przeciwnie. Rozjebani w polu nikomu nie pomogą. Dodatkowo
    >zaszkodzą sobie i innym.

    Ale to jest wypadek raz na tysiac, a wolno by musieli jechac caly czas

    >Nie wiem czy miałeś kiedyś okazję pooglądać pojazdy uprzywilejowane
    >(oczywiście minus borowicy i inne podobne palanty)

    Myslisz, ze borowikom nie zalezy na dowiezieniu vipa w calosci ?

    >z perspektywy pieszego. Zawsze na skrzyżowaniach zwalniają i się
    >upewniają jeśli nie mają normalnego ustawowego pierwszeństwa.

    Ale to mowisz o miescie - w gestej zabudowie zawsze moze ktos
    wyjechac, bo nie widzi i zapalilo mu sie zielone ...

    >Przypomnij mi co ma zrobić kierowca przed manewrem wyprzedzania? To
    >pochuj wyprzedzasz ciężarówki na skrzyżowaniach w zabudowanym?

    A kto powiedzial, ze na skrzyzowaniu ? Na skrzyzowaniu nie wolno, a
    maluch chcial skrecic w swoje podworko.

    Bylo raczej napisac, ze jakbys jechal 50, to bys zahamowal :-)

    Na skrzyzowaniu moze zdarzyc sie z zagapienia, jak nie zauwaze
    skrzyzowania, a znak ciezarowka zaslonila.
    Ale wtedy gorszy wyjezdzajacy z prawej na czolowke.

    >No dobra wyprzadzasz, przyjebałeś - dlaczego masz prestensjędo innych
    >skoro to ty miałeś zacmienie (bo przecież wiemy, że idiotą nie
    >jestes) ;)

    A jesli on mial obowiazek sie upewnic i tez mial zacmienie ?

    No dobra, przy zmianie przepisow jeden z tych obowiazkow mu skreslono.

    >No właśnie powinienes. Dlaczego uważasz że hipoktyzja? Wprzedzasz na
    >pałe?

    A jak sobie wyobrazasz wyprzedzanie ciezarowki ?
    Wystawic peryskop i zobaczyc co przed nia ?

    Sam pewnie tak wyprzedzasz, ale pisal bedziesz o upewnieniu sie :-)

    > prad).

    >Karkołomna teoria.

    Przejedzajac przez pas zajmuje go, czy nie ?
    Bo jak zajmuje, to nie taka karkolomna.

    > Skoro twoim zdaniem lewym pasem jest pas pod prąd... to przed
    > skrętem powinien się na nim ustawić. Hmm...

    Nie nie - gdzie sie ma ustawic, to przepis precyzuje.
    Ma spojrzec w lusterko czy komus nie zajezdza drogi - Shrekowi na
    motocyklu np.

    Tu akurat - byla ciagla, byla wysepka, ale z drugiej strony byla
    syrena wyrazna.
    Moze trafili na gluchego ...

    J.