eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...Re: BMW za dobre na ?nieg...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Date: Sun, 05 Dec 2010 13:58:54 +0100
    Organization: -
    Lines: 58
    Message-ID: <t...@4...com>
    References: <idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
    <iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <c...@y...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <0...@4...com>
    <op.vm7go7una6rut4@balthazar>
    <k...@4...com>
    <op.vm7ivle6a6rut4@balthazar>
    <f...@4...com>
    <op.vm7kvdz0a6rut4@balthazar>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291553932 24375 82.143.187.50 (5 Dec 2010 12:58:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 12:58:52 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331587
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 04 Dec 2010 22:34:15 +0100, Mariusz Chwalba wrote:
    >Dnia 04-12-2010 o 22:15:03 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >>>>> Lepsza przyczepność na suchej drodze, przy przyśpieszaniu.
    >>>> Przy wiekszych mocach, bo przy mniejszych bez znaczenia praktycznego.
    >>> Mowa była o segmencie premium, nespa?
    >> Niby tak, ale to nadal dyrektorskie limuzyny, a nie sportowe
    >> bulwarowki.
    >To dziwnie segment definiujesz. Bo mnie mieści się w nim np. SLK i TT.
    >Ciężko je za limuzyny uznać.

    patrze na glownych producentow - Mercedes to tak od taksowek
    produkuje.

    Audi TT ? Przeciez to ma naped na przod lub czasem dolaczany tyl.

    >>>>> Przy poślizgu w kiepskich warunkach koła kierowane
    >>>>> nie tracą przyczepności. A z poślizgu wychodzi się intuicyjnie,
    >>>>> ściągając nogę z gazu.
    >>>> Oj, polemizowalbym :-)
    >>> Z którym? :-)
    >> Z oboma. I traca przyczepnosc, i wcale nie wystarczy nogi z gazu
    >> zdjac.
    >No to polemizuj:
    >Jak masz utratę przyczepności ze względu na wychylenie kół, to przednie
    >idą w uślizgu.

    Czyli stracily przyczepnosc, pierwszy punkt do polemizowania.

    >W RWD masz wtedy kontrolę nad osią tylną.

    Niestety jak poslizg gleboki, to nie wystarczy nogi z gazu zdjac.

    >W FWD masz kontrolę nad niczym.

    Spojrz na rajdy. Jakos sobie "oski" radza, i co ciekawe - malo w nich
    RWD :-)

    >Jak masz utratę przyczepności ze względu na zbytnie przyśpieszanie,
    >to w RWD masz kontrolę nad kołami skrętnymi. A w FWD nad, nadal,
    >niczym.

    No to puszczasz gaz i odzyskujesz kontrole.
    Poza tym nie calkiem sie zgodze, bo w FWD mozesz jednak sterowac
    kierunkiem dzialania tej sily na przednich kolach.

    >RWD mają opinię łatwo wpadających w poślizg, bo montuje się toto w
    >autach z mocniejszymi silnikami. Mając więcej nm na kołach łatwiej
    >się poślizgać.

    Moja sierra miala raczej mniejszy silnik.

    >Oprócz tego RWD jest obiektywnie niezaprzeczalnie lepsze od FWD,
    >bo mam. :P

    No coz, mialem jedno, mialem drugie, i jednak wole FWD.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: