-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Date: Sun, 05 Dec 2010 13:58:54 +0100
Organization: -
Lines: 58
Message-ID: <t...@4...com>
References: <idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
<iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
<c...@y...googlegroups.com>
<s...@d...wkurw.org>
<0...@4...com>
<op.vm7go7una6rut4@balthazar>
<k...@4...com>
<op.vm7ivle6a6rut4@balthazar>
<f...@4...com>
<op.vm7kvdz0a6rut4@balthazar>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291553932 24375 82.143.187.50 (5 Dec 2010 12:58:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 12:58:52 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331587
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 04 Dec 2010 22:34:15 +0100, Mariusz Chwalba wrote:
>Dnia 04-12-2010 o 22:15:03 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
>>>>> Lepsza przyczepność na suchej drodze, przy przyśpieszaniu.
>>>> Przy wiekszych mocach, bo przy mniejszych bez znaczenia praktycznego.
>>> Mowa była o segmencie premium, nespa?
>> Niby tak, ale to nadal dyrektorskie limuzyny, a nie sportowe
>> bulwarowki.
>To dziwnie segment definiujesz. Bo mnie mieści się w nim np. SLK i TT.
>Ciężko je za limuzyny uznać.
patrze na glownych producentow - Mercedes to tak od taksowek
produkuje.
Audi TT ? Przeciez to ma naped na przod lub czasem dolaczany tyl.
>>>>> Przy poślizgu w kiepskich warunkach koła kierowane
>>>>> nie tracą przyczepności. A z poślizgu wychodzi się intuicyjnie,
>>>>> ściągając nogę z gazu.
>>>> Oj, polemizowalbym :-)
>>> Z którym? :-)
>> Z oboma. I traca przyczepnosc, i wcale nie wystarczy nogi z gazu
>> zdjac.
>No to polemizuj:
>Jak masz utratę przyczepności ze względu na wychylenie kół, to przednie
>idą w uślizgu.
Czyli stracily przyczepnosc, pierwszy punkt do polemizowania.
>W RWD masz wtedy kontrolę nad osią tylną.
Niestety jak poslizg gleboki, to nie wystarczy nogi z gazu zdjac.
>W FWD masz kontrolę nad niczym.
Spojrz na rajdy. Jakos sobie "oski" radza, i co ciekawe - malo w nich
RWD :-)
>Jak masz utratę przyczepności ze względu na zbytnie przyśpieszanie,
>to w RWD masz kontrolę nad kołami skrętnymi. A w FWD nad, nadal,
>niczym.
No to puszczasz gaz i odzyskujesz kontrole.
Poza tym nie calkiem sie zgodze, bo w FWD mozesz jednak sterowac
kierunkiem dzialania tej sily na przednich kolach.
>RWD mają opinię łatwo wpadających w poślizg, bo montuje się toto w
>autach z mocniejszymi silnikami. Mając więcej nm na kołach łatwiej
>się poślizgać.
Moja sierra miala raczej mniejszy silnik.
>Oprócz tego RWD jest obiektywnie niezaprzeczalnie lepsze od FWD,
>bo mam. :P
No coz, mialem jedno, mialem drugie, i jednak wole FWD.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 14:00 J.F.
- 05.12.10 14:02 J.F.
- 05.12.10 14:13 Samotnik
- 05.12.10 14:15 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.12.10 14:33 Robert Rędziak
- 05.12.10 14:34 Robert Rędziak
- 05.12.10 14:35 rafikx
- 05.12.10 14:37 Robert Rędziak
- 05.12.10 14:37 rafikx
- 05.12.10 14:59 J.F.
- 05.12.10 15:06 J.F.
- 05.12.10 16:20 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.12.10 17:50 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 17:50 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 17:51 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=