  • Data: 2010-12-05 13:46:26
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Dec 2010 21:52:02 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Sat, 04 Dec 2010 22:47:34 +0100, nalesnik
    >
    > Tym, co zapewnia większy zysk przy sprzedaży samochodów. Kiedyś
    > bodajże p. Andrzej Kwiatkowski napisał, że gdyby dobrze
    > sprzedawały się samochody z napędem na koła po jednej stronie,
    > to producenci produkowaliby samochody z napędem na koła po
    > jednej stronie.

    Z jednej strony niby tak.
    A z drugiej - jakby zle jezdzily to by i zbt szybko upadl.

    A jak widac ludzie sa sklonni zaplacic za "bezpieczne auto", co ma
    poduszki, piec gwiazdek, ABS i ESP [zly przyklad, bo juz obowiazkowe].
    A jakos nie widze zeby ktos reklamowal "bezpieczne samochody bo z
    napedem na tyl".

    J.