eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...Re: BMW za dobre na ?nieg...
  • Data: 2010-12-05 13:58:54
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 04 Dec 2010 22:34:15 +0100, Mariusz Chwalba wrote:
    >Dnia 04-12-2010 o 22:15:03 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >>>>> Lepsza przyczepność na suchej drodze, przy przyśpieszaniu.
    >>>> Przy wiekszych mocach, bo przy mniejszych bez znaczenia praktycznego.
    >>> Mowa była o segmencie premium, nespa?
    >> Niby tak, ale to nadal dyrektorskie limuzyny, a nie sportowe
    >> bulwarowki.
    >To dziwnie segment definiujesz. Bo mnie mieści się w nim np. SLK i TT.
    >Ciężko je za limuzyny uznać.

    patrze na glownych producentow - Mercedes to tak od taksowek
    produkuje.

    Audi TT ? Przeciez to ma naped na przod lub czasem dolaczany tyl.

    >>>>> Przy poślizgu w kiepskich warunkach koła kierowane
    >>>>> nie tracą przyczepności. A z poślizgu wychodzi się intuicyjnie,
    >>>>> ściągając nogę z gazu.
    >>>> Oj, polemizowalbym :-)
    >>> Z którym? :-)
    >> Z oboma. I traca przyczepnosc, i wcale nie wystarczy nogi z gazu
    >> zdjac.
    >No to polemizuj:
    >Jak masz utratę przyczepności ze względu na wychylenie kół, to przednie
    >idą w uślizgu.

    Czyli stracily przyczepnosc, pierwszy punkt do polemizowania.

    >W RWD masz wtedy kontrolę nad osią tylną.

    Niestety jak poslizg gleboki, to nie wystarczy nogi z gazu zdjac.

    >W FWD masz kontrolę nad niczym.

    Spojrz na rajdy. Jakos sobie "oski" radza, i co ciekawe - malo w nich
    RWD :-)

    >Jak masz utratę przyczepności ze względu na zbytnie przyśpieszanie,
    >to w RWD masz kontrolę nad kołami skrętnymi. A w FWD nad, nadal,
    >niczym.

    No to puszczasz gaz i odzyskujesz kontrole.
    Poza tym nie calkiem sie zgodze, bo w FWD mozesz jednak sterowac
    kierunkiem dzialania tej sily na przednich kolach.

    >RWD mają opinię łatwo wpadających w poślizg, bo montuje się toto w
    >autach z mocniejszymi silnikami. Mając więcej nm na kołach łatwiej
    >się poślizgać.

    Moja sierra miala raczej mniejszy silnik.

    >Oprócz tego RWD jest obiektywnie niezaprzeczalnie lepsze od FWD,
    >bo mam. :P

    No coz, mialem jedno, mialem drugie, i jednak wole FWD.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: