  • Data: 2010-12-05 02:31:31
    Temat: Re: BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 20:38:54 +0100, J.F. napisał(a):

    > A jakie tam sa zalety RWD ? Bo rozumiem piszesz o drogich limuzynach,
    > gdzie w z tylu ma byc wygodnie, a nie o sporcie ?

    A nie jest wygodnie?

    Pokaz mi jakieś FWD gdzie z tyłu 3 osoby będa miały tak wygodnie, jak w
    Granadzie?

    > po pierwsze to IMHO RWD latwiej wpada w poslizgi. Jedziesz sobie po
    > prostej osniezonej drodze .. i musisz byc czujny.
    > Moge sie mylic - trudno to rzetelnie porownac.

    Mylisz się. Tam, gdzie RWD zaczyna byc narowiste FWD wyjeżdża ryjem w
    plener.

    > Po drugie, jak sa trudne warunki, np gleboki zlodowacialy snieg - to
    > FWD zachowuje troche manewrowosci przy predkosciach parkingowych.

    Jakoś u mnie jest odwrotnie.

    > A RWD nie ma zadnej. Ot np stanales pod gore, trzeba ruszyc, tylne
    > kola buksuja i zsuwaja sie do rowu, bo jest lekki trawers.
    > I co zrobisz ?

    Jak to co? Daję mniej gazu. A w FWD co robisz, kiedy to samo się dzieje?

    > No ale wiesz, inni nie potrafia, a tylu baczkow nie wykrecili swoimi
    > FWD. One po prostu bardzo rzadko w nie wpadaja.
    >
    > A co daje RWD zwyklemu kierowcy ? Nic ?

    Znaczy łajzie? Nic, istotnie.

    > Jakos nie widzialem. Poza tym - wciskasz sprzeglo i czym sie to rozni
    > od RWD ?

    Tym, że juz za późno i fruniesz.

    --