    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <l60s5f$far$1@mx1.internetia.pl> <l60shg$gib$1@mx1.internetia.pl>
    <52847bfa$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <l622so$fng$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <l627j1$kpe$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <5284a9b4$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5284d2eb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
    Date: Thu, 14 Nov 2013 16:46:58 +0100

    W dniu 2013-11-14 11:56, p...@g...com pisze:

    >Nie wymyśliłem. Czytałem, że zdjęcia są kasowane natychmiast
    >automatycznie. Widocznie mają możliwość ich nie kasowania na żądanie
    >policji. Może jest jakaś baza skradzionych samochodów, które
    >rozpoznane przez system - nie są kasowane a wręcz przeciwnie -
    >włączają alarm.

    Na pewno podobna funkcja jest - w koncu jesli ktos nie zaplacil za
    przejazd, to zdjecie jego ciezarowki bedzie mile widziane.

    Dodac do tego sprawdzenie czy numer nie jest poszukiwany wydaje sie
    banalne.

    Inna sprawa ze chyba czesto wlasciciele dlugo nie wiedza ze im auto
    zniklo, a po paru godzinach moze byc za pozno.
    Ale sporo zlodziei pewnie wpadnie na granicy, jak wlasciciel zdazy i
    policja dostanie dokladne dane.

    J.