  • Data: 2013-11-15 14:20:41
    Temat: Re: BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Nov 2013 01:54:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > A nie wiecej ? Powinna byc taka aby sie numer dalo odczytac.

    Bez problemu numer odczytasz. Niech będzie, że nie szaleją z kompresją, bo
    to w końcu musi automat robić, a on nie oceni jakości. Przy 200-300KB aż
    takiej różnicy też nie będzie - do ogarnięcia większymi dyskami lub
    tasiemkami. Na brak kasy ITD raczej nie narzeka.

    > Ale oni takich punktow maja z tysiac. Na kazdym 4-6 kamer. No dobra -
    > moze uwzgledniles. W sumie to faktycznie, bramka moglaby taki dysk
    > miec, koszt znikomy (w porownaniu do calosci), a dostep zdalny w miare
    > potrzeby.

    Te zdjęcia chyba i tak od razu lecą do centrali?

    Zajrzałem jeszcze z ciekawości do instrukcji Fotorapida i tam są już
    większe pliki, z matrycy 5mpix w jakimś ichnim formacie wyciągają tylko
    0.6-0.8MB. Ale toto nie jest przeznaczone do śledzenia wszystkich.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl