eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleBMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!???Re: BMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "Edi" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: BMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!???
    Date: Fri, 26 Mar 2010 08:17:33 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 52
    Message-ID: <hohn3i$lgf$1@mx1.internetia.pl>
    References: <hogct7$uhi$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-87-227.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1269587890 22031 87.205.87.227 (26 Mar 2010 07:18:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Mar 2010 07:18:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:619706
    [ ukryj nagłówki ]




    Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hogct7$uhi$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    > Po zimie w moim motocyklu, BMW K100 RS '85, zaczelo dziac sie cos
    > niedobrego.
    > O ile na zimnym silniku wszystk jest OK o tyle gdy sie nieco zagrzeje, po
    > wlaczeniu kierunkowskazu (ktory dziala prawidlowo) zaczyna sie krecic
    > przez chwilke (okolo 5s) wentylator chlodnicy (???), nie ma tu znaczenia
    > czy lewy czy prawy kierunek. Podobnie jest gdy wlacze swiatla mijania lub
    > nacisne na klakson, wentylator zaczyna sie przez chwile krecic.
    > Gdy silnik podgrzeje sie bardziej, po wlaczeniu kierunku, wentylator
    > zaczyna sie krecic i nie przestaje dopoki nie wylaczy sie kierunkowskazu.
    >
    > Dodatkowo w liczniku, kontrolka odpowiadajaca za informacje o
    > niebezpiecznej temperaturze plynu chlodzacego, na podgrzanym silniku, po
    > wlaczeniu kierunku zaczela "lypac" (mam tu na mysli pojedynczy blysk).
    > Kontrolka ta, od kiedy kupilem motocykl w ubieglym roku, nigdy sie nie
    > zapalala, ani przy rozruchu (wg mnie dziwne) ani w trakcie pracy.
    >
    > Jak do tej pory sprawdzilem i przesmarowalem zlaczki ktore mieszcza sie
    > pod zbiornikiem, oczyscilem i posmarowalem koncowki przewodow ktore byly
    > przykrecone do ramy/masy mieszczace sie pod zbiornikiem, po srodku,
    > podmienilem przekaznik odpowiadajacy za wlaczanie wentylatora i za
    > kontrolke niebezpiecznego wzrostu temp., podmienilem tez "puszke z
    > elekronika" ktora miesci sie nad akumulatorem (jezeli sie nie myle to jest
    > ignition control unit). Kompletnie nic to nie dalo, poza pogarszajacym sie
    > samopoczuciem.
    >
    > Poza niecodziennym zachowaniem wentylatora cala reszta dziala jak trzeba,
    > odpalanie, przyspieszenie, swiatla, klakson, wszystko OK.
    >
    > Podpowiedzcie co sprawdzic jeszcze we wlasnym zakresie przed wyprawa do
    > powaznego elektryka/elektronika.
    >
    > Czy dysponuje ktos moze czytelnym schematem elektrycznym BMW K100 RS '85 i
    > moglby sie podzielic?
    >
    >
    >

    Dziekuje za sugestie
    Bede sprawdzal dalej.

    Pozdrawiam
    Edi
    cerberon @ poczta . onet . pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: