eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[BLOG] Moja historia z Fordem w tleRe: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder3.xlned.com!feeder.news
    -service.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATC
    H!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Date: Thu, 11 Feb 2010 18:42:56 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <hl1fnr$hgk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hl0mqq$1r1$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: eay188.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265910331 17940 83.14.128.188 (11 Feb 2010
    17:45:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 17:45:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hl0mqq$1r1$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254312
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-11 11:38, szerszen pisze:

    > swoja droga to moze rozwin co kryje sie pod pojeciami "dosc wysoki" i
    > "nieporoporcjonalny"

    192cm wzrostu i dlugosc nogawki 34' - moze byc? :) Nieproporcjonalnosc
    polega na mocno wyduzonych konczynach dolnych, zas gorne sa zbyt
    krotkie. W zwiazku z tym, siedzenia nie udalo mi sie dostosowac do
    dlugosci nog, za to kierownice tak. Zreszta opisalem nizej, ze za
    regulacje kolumny kierownicy daje Fordowi plus. O ile w innych
    samochodach zdarza mi sie tak ustawic fotel, ze glowa prawie stykam sie
    z podsufitowka, tak w Focusie wysokosc oczu mialem porownywalnie do
    innych kierowcow tych samochodow. Zreszta nie wyobrazam sobie, zeby
    mozna bylo jeszcze nizej siedziec. Wowczas przed oczami mialbym jedynie
    konsole i wskazowki zegarow.
    Gdyby lusterko wewnetrzne bylo z 5-7cm wyzej na pewno moje odczucia
    bylyby inne.


    > eh, foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie, wiec jesli w
    > rzeczonym egzemplarzu masz takie problemy, to chyba jest po niezlym
    > dzwonie, albo wtyluczone na dziurach i nieremontowane

    Auto od nowosci w firmie, ok 65tys km. Nie jezdzi nim jedna osoba bo
    jest ogolnodostepne, ale stan samego samochodu okreslam na dobry z
    plusem. Na pewno bezkolizyjny i serwisowany na biezaco.

    > to co tutaj piszesz, tylko upewnia menie w przeswiadczeniu, ze jezdziles
    > mocno skatowanym egzemplarzem, czy autem po wypadku kiepsko zrobionym,
    > albo twoje przyzwyczajenia/uprzedzenia uniemozliwiaja ci przystosowanie
    > sie do innej charakterystyki silnika

    j/w. Charakterystyka swoja droga, ale nie potrafilem przez te 700km
    przyzwyczaic sie do pedalu gazu. Zdecydowanie dzialal inaczej niz w
    dotychczas prowadzonych przeze mnie samochodach.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: