eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[BLOG] Moja historia z Fordem w tleRe: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
  • Data: 2010-02-11 21:18:08
    Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 18:58:01 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Ale wiesz, że ten 1.6 TDCI to francuski DV-6, znany również jako 1.6 HDi
    > 16V i montowany również w nowszych Berlingo?

    Wiem, wiem.

    > Silnikiem 2.0 akurat jeżdżę i ciężko go nazwać zerojedynkowym, nawet
    > turbodziury nie ma. Może to wina tego, że Berlingo które opisujesz jest
    > najlepszym autem na świecie i z tego powodu ma coś już zużyte, np.
    > potencjometr gazu albo turbinę, która na małych obrotach nie kręci się jak
    > powinna?

    Auto mamy od nowości i zawsze tak miało, że naciskasz gaz, nic się nie
    dzieje, naciskasz mocniej i wystrzeliwuje jak z katapulty. Skok pedału jest
    niewiele większy niż w samochodziku w wesołym miasteczku - taki wyłącznik:
    "działa, nie działa" Hamulec podobnie. Może po dłuższej jeździe można się
    przyzwyczaić. Ja jeździłem tym max. 50 kilometrów jednorazowo i zawsze mnie
    to wkurzało. Podobnie sprzęgło: i w firmowym Partnerze z DW8, i tym matki
    DW8, i Berlingo HDI cały czas coś dzieje się ze sprzęgłami. Służbowe, to
    wiadomo chłopaki katują, to się psuje. Ale moja matka wykręca po 8 tyś. km
    rocznie i też co jakiś czas ma z linką przeboje.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: