eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[BLOG] Moja historia z Fordem w tleRe: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "limken" <l...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Date: Thu, 11 Feb 2010 16:26:21 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <hl17li$4c8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hl0mqq$1r1$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-35-46.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1265902066 4488 87.205.35.46 (11 Feb 2010 15:27:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 15:27:46 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: maja_lewandowska
    X-Antivirus: avast! (VPS 100210-0, 2010-02-10), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254270
    [ ukryj nagłówki ]

    szerszen wrote:

    >
    >> Epizod 3: Jazda.
    >> Zawieszenie chyba pochodzi w prostej linii z wozu drabiniastego.
    >
    > eh, foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie, wiec jesli
    > w rzeczonym egzemplarzu masz takie problemy, to chyba jest po niezlym
    > dzwonie, albo wtyluczone na dziurach i nieremontowane

    zawsze zastanawiałem się kto tak powiedział?
    być może marketing Forda wszystkim tak wmawia (np. dziennikarzynie) on pisze
    tak w gazecie, a potem wszyscy powtarzają...

    nie jest złe... ale czy najlepsze w klasie?



    >> Silnik pracuje zero-jedynkowo. O ile nie wcisniemy gazu do ok. 20%
    >> nic sie nie dzieje, zas powyzej tych 20% auto az zrywa asfalt i
    >> wbija w fotel. Na prawde nie przyjmne. O elastycznosci silnika tez
    >> nie ma co mowic. Pokonywanie klasycznych polskich rond na 3biegu
    >> jest nie mozliwe.
    >
    > to co tutaj piszesz, tylko upewnia menie w przeswiadczeniu, ze
    > jezdziles mocno skatowanym egzemplarzem, czy autem po wypadku kiepsko
    > zrobionym, albo twoje przyzwyczajenia/uprzedzenia uniemozliwiaja ci
    > przystosowanie sie do innej charakterystyki silnika

    LOL
    a co ma piernik do wiatraka - tak po prostu jest pedał ustawiony (można
    powiedzieć logarytmicznie)
    i30 też tak ma
    wzięło się to pewnie z tego, że trzeba mieć wrażenie kopa
    a to, że wciskanie pedału nic nie daje dalej - to już inna bajka

    nie ma to nic wspólnego z katowaniem ani wypadkiem...


    --
    limken polimken

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: