  • Data: 2011-08-01 08:49:17
    Temat: Re: BIOS i nieudane flashowanie
    Od: geos <g...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Heraklit wrote:
    > Pierwszy raz się mi to zdarzyło - flashowanie biosu zakończyło się
    > porażką. Uruchomienie kompa kończy się na pierwszej stronie biosu czyli
    > nazwa biosu, procesora i podpiętych napędów. Później jest komunikat o
    > błędzie w biosie i poleceniu naciśnięcia F1 kontynuuj lub DEL wejdź do
    > biosu. Niestety cokolwiek nacisnę kończy się na czarnym ekranie.
    > Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus
    > M2N-E)?

    miałem kiedyś sytuację z identycznymi objawami ale z inną płytą.
    pozwierałem styki odpowiedzialne za czyszczenie pamięci CMOS, poczekałem
    trochę, wyciągnąłem baterię, włożyłem, znów pozwierałem, uruchomiłem,
    poustawiałem na nowo parametry w biosie, i jak ręką odjął, działa do
    dziś. jeśli więc wspomniane symptomy przekładają się na podobny problem
    to możesz przynajmniej spróbować.

    geos