  • Data: 2010-06-01 12:22:04
    Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Od: "qvverty" <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    calkiem niedawno mialem podobny problem. kupilem d5000 w zestawie z 16-85 i
    okazalo sie, ze mam bf. znajac marna reputacje serwisu nikona tez
    kombinowalem, co z tym fantem zrobic (naprawa w ramach gwarancji, rekojmia,
    niezgodnosc towaru z umowa). w koncu zdecydowalem sie na serwis nikona (moja
    argumentacja byla taka, ze jak odesle to do sklepu, to i tak aparat trafi do
    serwisu nikona, tylko potrwa to dluzej).
    najpierw zaczalem korespondowac z helpdeskiem i ku mojemu ogromnemu
    zaskoczeniu bardzo szybko otrzymywalem odpowiedzi na moje pytania oraz analize
    przeslanych zdjec. ich sugestie nie zawsze byly trafione ;), ale w koncu
    polecili mi wyslac korpus z obiektywem do serwisu gwarancyjnego. co prawda
    osobiscie podejrzewalem problem wylacznie w korpusie, ale jak juz wysylalem
    paczke to bylo mi wszystko jedno, czy umieszcze tam sam korpus czy caly zestaw.
    naprawa w serwisie trwala niecale 2 dni robocze (sic!), skonczylo sie na
    regulacji korpusu, obiektyw byl ok. jedyny problem byl z przesylka powrotna
    (dhl!): paczka wracala chyba 5 dni (wliczajac weekend), a kurier zostawil ja
    na koncu... u sasiada! dobrze, ze to uczciwi ludzie ;)
    reasumujac: nie taki serwis nikona straszny, mysle ze zaczeli przywiazywac
    wage do jakosci obslugi klienta i zalezy im na odbudowie zszarganej reputacji ;)