  • Data: 2010-02-16 22:42:33
    Temat: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hldk9t$khp$1@news.onet.pl...
> [...]
    wszyscy zaczną mu zazdrościć... Nie dociera, że

    > Zauwaz, ze na tej grupie glownie dyskutujemy.
    > Chamskie odzywki sa rzadkosica.
    > Trzymaj sie standardow.

    Mogłeś napisać "Jestem kiepskim programistą a będą mi płacić w kolejnych
    n miesiącach 4k*(1.1)^n, możecie mi zazdrościć" - byłoby to tylko
    żałosne, ale ty wrzuciłeś bardzo kiepski kod, a jak cię zjechano za jego
    jakość próbowałeś się nieudolnie bronić pogrążając jeszcze bardziej -
    tak zachowujących się ludzi określa się często mianem wioskowych głupków.

    A ponieważ większość grupowiczów nie załapała twojej przechwałki
    postanowiłeś znowu odgrzać to samo co na początku - ja to nazywam
    pajacowaniem.

    P.S.
    1.
    Tak się podniecasz tym 4k PLN - jesteś na 4 roku studiów, czy co?
    2.
    Alebyśmy mieli ubaw jakby Cię wylali po 2 miesiącach za kod którego
    współpracownicy nie są w stanie czytać, ale obawiam się że na post:
    "Mój znienawidzony kod"
    void __fastcall TForm1::BitBtn1Click(TObject *Sender)
    {
    UznanieSzefaTextBox->Text=FloatToStr(StrToFloat(Floa
    tToStr(StrToFloat(FloatToStr(StrToFloat("0"))))));
    StringGrid1->Cells[1][0]=FloatToStr(4000*StrToFloat(
    UznanieSzefaTextBox->Text));
    for(int i=1; i<21;i++)
    {
    StringGrid1->Cells[0][i]=FloatToStr(2010+i);
    StringGrid1->Cells[1][i]=FloatToStr
    (
    StrToFloat(StringGrid1->Cells[1][i-1])
    +StrToFloat(StringGrid1->Cells[1][i-1])*0.1
    );
    }
    }
    Nie mamy co liczyć.