  • Data: 2010-02-19 14:45:43
    Temat: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@s...soft-system.tnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Qbab pisze:

    > chyba nie przesadzam, bo obstawiam że nie robiłeś na tym jakiegoś
    > skomplikowanego dema z grafiką wektorową, muzyką itp. a o takie rzeczy
    > mi chodziło. Wrzuć sobie na youtube i poszukaj dem z 8 bitowców, albo
    > choć rzuć okiem na pecetową produkcję z cyklu intro 64kb
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=tCMo-bJQC8A

    Co do 7Heaven to nie jestem pewien, ale to demo mialo z deka wiecej niz
    64kb... Musiałbym poszperać po starych dyskach.

    Zreszta tworzenie czegoś takiego na obecnych maszynach nie jest żadnym
    wyczynem. Na 8bitowcach to się zgodze, na takim XL/XE w asm nie bylo
    nawet mnozenia czy dzielenia sprzetowego... Tak to dopiero byla sztuka
    zrobic coś podobnego. Tak komputer mial 64KB, ale czesc tego byla zajeta
    przez system, pamiec ekranu itd itp. I te poszatkowane czesci pamieci
    trzeba bylo uzywac.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --