  • Data: 2010-02-16 05:59:04
    Temat: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lut, 00:35, "Bastion" <b...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomościnews:slrnhnij36.82i.milusi.pysiaczek@buzia
    czek.pl...

    > Do minie nic nie dociera... Kod ktory napisalem
    > jest fajny, optymistyczny i poprawny:

    >    StrToFloat(StringGrid1->Cells[1][i-1])
    dopisujemy *1.1

    >   +StrToFloat(StringGrid1->Cells[1][i-1])*0.1
    a ta linijka sru w niebyt

    I juz o jakies 30% lepiej,

    > Jezeli potrafisz napisac to lepiej to jestem bardzo ciekawy, Twojego rozwiazania.

    Podawalem juz kod ktory wypelnia ta tabelke tak samo
    a nie mazga bez sensu strtofloat. Uzywa az jednej zmiennej
    dla dowolnie dlugiej tabeli (a mimo to zapewne takze zuzywa
    mniej pamieci bo ine ma tylu tymczasowego smiecia).

    Kazdy grupowicz ma Ci napisac lepszy kod?

    pzdr
    bartekltg