-
21. Data: 2019-04-04 09:46:06
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: p...@g...com
--Pytanie w ilu wypadkach zawinił samochód? Zakładam że był sprawny technicznie.
nie byl, oficjalna akcja serwisowa czyli producent zauwazyl blad i go naprawil a to
ze gamonie w PL tego nie ogarneli to inna para kaloszy ... jak sie nudzisz to
porownaj sobie akcje serwisowe ADAC (dla Niemiec) i UOKiK (dla Polski) przy tych
starszych moga wystapic rozbieznosci :-)
-
22. Data: 2019-04-04 10:07:49
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Wed, 3 Apr 2019 23:30:44 -0700 (PDT), w
<9...@g...c
om>, Bolko
<s...@g...com> napisał(-a):
> W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 07:23:32 UTC+2 użytkownik p...@g...com
napisał:
> > Pojawiły się identyczne problemy, piloci walczyli z samolotem.
> > Ale nie wyłaczyli bezpiecznika i samolot spadł.
> >
> >
> > miedzy wylaczyc system a wylacznik bezpiecznik jest duza roznica ... IMHO watpie
aby MCAS mial wlasny bezpiecznik w koncu to tylko troche kodu wiec wychodzi ze
imbecyle nie przetestowali dobrze softu ...
>
> to zależy w jakim samolocie
> w Airbusach nie da się wyłaczyć
> w Boeingach da
Jak widać się nie dało.
-
23. Data: 2019-04-04 10:19:27
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: p...@g...com
--Jak widać się nie dało.
tam nie ma bezpiecznika ba lepiej kretyni dopiero teraz wstawili *czytelna*
informacje kiedy MCAS sie aktywuje :-)
mit einer zusätzlichen Alarmfunktion im Cockpit auszurüsten, damit für Piloten besser
zu erkennen ist, wann das MCAS-System eingreift.
smrod robi sie takze wokol FAA
Die FAA wird verdächtigt, bei der Zertifizierung ein Auge zugedrückt und wichtige
Teile der Sicherheitsprüfungen dem Konzern selbst überlassen zu haben.
a chwila ... skad my to znamy ? czy nie podobnie bylo w przypadku KBA ? tam tez
rzadowi urzednicy zawierzyli w zapewnienia VW nasz diesel jest czysty :-)
-
24. Data: 2019-04-04 10:35:02
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Thu, 4 Apr 2019 01:19:27 -0700 (PDT), w
<4...@g...c
om>,
p...@g...com napisał(-a):
> --Jak widać się nie dało.
>
> tam nie ma bezpiecznika ba lepiej kretyni dopiero teraz wstawili *czytelna*
informacje kiedy MCAS sie aktywuje :-)
>
> mit einer zusätzlichen Alarmfunktion im Cockpit auszurüsten, damit für Piloten
besser zu erkennen ist, wann das MCAS-System eingreift.
>
> smrod robi sie takze wokol FAA
>
> Die FAA wird verdächtigt, bei der Zertifizierung ein Auge zugedrückt und wichtige
Teile der Sicherheitsprüfungen dem Konzern selbst überlassen zu haben.
>
> a chwila ... skad my to znamy ? czy nie podobnie bylo w przypadku KBA ? tam tez
rzadowi urzednicy zawierzyli w zapewnienia VW nasz diesel jest czysty :-)
Ale jakie ma znaczenie lampka, jak wychodzi że system i tak się aktywował mimo
wyłączenia i mimo reakcji pilotów ściągał nos w dół?
W jaki sposób lampka miałaby temu zapobiec?
-
25. Data: 2019-04-04 10:47:17
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: p...@g...com
to nie tylko lampka:
Neben dem Software-Update, das allerdings noch von den Aufsichtsbehörden genehmigt
werden muss, will Boeing die Sicherheit der Unglücksflieger der 737-Max-Serie mit
weiteren Alarmfunktionen im Cockpit und zusätzlichem Training für Piloten erhöhen
a) nowy soft
b) lampka
c) trening jak dziala MCAS i jak go zneutralizowac
-
26. Data: 2019-04-04 11:07:49
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:c878caad-b92f-452e-8c2b-450b3e585f55@go
oglegroups.com...
> W lotnictwie to wielokrotnie przerabiano
>ja utworzyłem ten wątek i nie wiem dlaczego ale wszyscy o samolotach
tutaj piszą.
>A mi o samochody chodzi.
>I tak jak napisałem wcześniej i na co zwrócnono w filmie uwagę.
>Na drogach powodem wypadku to jest człowiek z reguły.
>Bo najprościej.
>Pytanie w ilu wypadkach zawinił samochód? Zakładam że był sprawny
>technicznie.
Raczej w niewielu - te komputery w samochodach jakies lepsze, albo
mniej istotnych funkcji kontrolowalo.
Jeden wypadek w Warszawie pamietam, gdzie kierowca mowil, ze mu
mercedes nie chcial hamowac, a Daimler na to "niemozliwe".
Przypadki Toyoty i zablokowanych pedalow gazu sa znane.
Ford i opony ... chyba mozna uznac za przypadkowa awarie.
Sam mialem wrazenie, ze w jakims pugu ABS na suchym asfalcie moglby
pozwolic mocniej zahamowac ... ale z tego bylby moze metr czy dwa
roznicy.
Koledze kiedys czujnik zaszwankowal i auto przerywalo hamowanie ...
ale to znow chyba awaria ...
Ale funkcji komputerow przybywa - teraz steruja hamulcami, kierownica,
silnikiem ... to sie moze zle skonczyc.
No i google/tesla, ze swoimi autonomicznymi ...
J.
-
27. Data: 2019-04-04 12:45:53
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik p...@g...com ...
> --Jak widać się nie dało.
>
> tam nie ma bezpiecznika ba lepiej kretyni dopiero teraz wstawili
> *czytelna* informacje kiedy MCAS sie aktywuje :-)
>
> mit einer zusätzlichen Alarmfunktion im Cockpit auszurüsten, damit
> für Piloten besser zu erkennen ist, wann das MCAS-System eingreift.
>
> smrod robi sie takze wokol FAA
>
> Die FAA wird verdächtigt, bei der Zertifizierung ein Auge zugedrückt
> und wichtige Teile der Sicherheitsprüfungen dem Konzern selbst
> überlassen zu haben.
>
> a chwila ... skad my to znamy ? czy nie podobnie bylo w przypadku
> KBA ? tam tez rzadowi urzednicy zawierzyli w zapewnienia VW nasz
> diesel jest czysty :-)
Przemku, czy byłbys tak uprzejmy wklejac od razu tłumaczenie tych
niemieckich wstawek?
Nie kazdy zna niemiecki i oczywiście rozumiem, ze kazdy z nas moze sobie
przekleic do translatora ale moze lepiej byłoby od razu zadbac o
czytelnosc posta?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wolność to tylko jeszcze jedno słowo dla tych,
którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin
-
28. Data: 2019-04-04 12:53:43
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: Bolko <s...@g...com>
W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 10:19:29 UTC+2 użytkownik p...@g...com
napisał:
> --Jak widać się nie dało.
>
> tam nie ma bezpiecznika ba lepiej kretyni dopiero teraz wstawili *czytelna*
informacje kiedy MCAS sie aktywuje :-)
tutaj pilot twierdzi że można to wyłączyć:
https://www.youtube.com/watch?v=fmZ5BrPkFC8
-
29. Data: 2019-04-04 13:04:02
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Thu, 4 Apr 2019 03:53:43 -0700 (PDT), w
<b...@g...c
om>, Bolko
<s...@g...com> napisał(-a):
> W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 10:19:29 UTC+2 użytkownik p...@g...com
napisał:
> > --Jak widać się nie dało.
> >
> > tam nie ma bezpiecznika ba lepiej kretyni dopiero teraz wstawili *czytelna*
informacje kiedy MCAS sie aktywuje :-)
>
> tutaj pilot twierdzi że można to wyłączyć:
> https://www.youtube.com/watch?v=fmZ5BrPkFC8
Co jest niejasne w tym?
"Jak w środę informuje agencja, z ustaleń,
które mogą zostać zawarte we wstępnym raporcie wynika, że piloci boeinga linii
Ethiopian Airlines po stwierdzeniu błędnej pracy MCAS wyłączyli ten system.
MCAS jednak, według rozmówców Reutersa, aż czterokrotnie wracał do pracy i
ponownie kierował dziób samolotu w dół."
-
30. Data: 2019-04-04 13:46:09
Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
Od: p...@g...com
Ein Insider ergänzte, es werde untersucht, ob die Software von selbst wieder
angesprungen sei oder die Flugzeugführer es wieder aktivierten.
teraz sprawdzaja czy MCAS sam sie ponownie wlaczal czy to moze piloci sami go
ponownie aktywowali ... jako ze MCAS dziala z automatu na podstawie wskazan z jednego
czujnika uwazam ze kretyni sa w czarnej dupie ... ciekawe co teraz wymysla ?
ps 80 mln usd dolozyli Amerykanie niemieckiemu Bayerowi za raka u ogrodnika wiec
Boening moze poplynac na miliardy za te 300 osob
https://www.money.pl/gospodarka/sad-w-usa-roundup-od
powiedzialny-za-wywolanie-raka-bayer-zaplaci-80-mln-
dolarow-odszkodowania-6364297502337153a.html