eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmB2710 i GPSRe: B2710 i GPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.gps
    Subject: Re: B2710 i GPS
    Date: Thu, 14 Mar 2013 14:39:28 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <T...@n...atman.pl>
    <1ua0v5irvzkj3$.yk6efnqqzjy0$.dlg@40tude.net>
    <512b0b16$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <512e41d0$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kglp2r$6qs$2@node2.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <kgm7kt$laj$1@node2.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <kgp3mr$gcl$1@node2.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <x...@4...net>
    <m...@i...localdomain>
    <1pwqj7rnkj2ku$.179o5j2bjebio$.dlg@40tude.net>
    <kgtke3$jov$1@node1.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <khr1dc$ot3$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1363268374 11396 195.187.100.13 (14 Mar 2013 13:39:34
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Mar 2013 13:39:34 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:dwWmsfcToSsMcR2swRPK+YkZEk0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1043293 pl.rec.gps:90532
    [ ukryj nagłówki ]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    [A320]

    > ZTCP samolot miał mapę wysokości terenu, ale być może źle pamiętam.
    > Jeśli źle -- moje wywody tracą swój sens.

    Z tym mogę się zgodzić :-)

    Niezależnie od tego, EGPWS (znany czasem jako "TAWS") także nie służy do
    sterowania samolotem, jego rolą jest ostrzeganie. Jedyny system, który
    przychodzi mi do głowy, służący do utrzymywania pewnej odległości od
    ziemi to "terrain following", ale nie stosuje się tego w samolotach
    cywilnych.

    Są systemy np. utrudniające lub uniemożliwiające przeciągnięcie itp.
    (BTW taki system zapewne właśnie zadziałał w czasie tamtej katastrofy) -
    ale nie ma czegoś takiego związanego z wysokością.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: