    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.gps
    Subject: Re: B2710 i GPS
    Date: Sat, 2 Mar 2013 09:46:36 +0100
    <kglp2r$6qs$2@node2.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <51304f08$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <wicqxu88tdk0$.dlg@lepper.institute.com>
    <5130b52c$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <5130c59b$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    <1w2q9dr8jxda6$.dlg@lepper.institute.com>
    <5130ce9f$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@l...institute.com>
    <5130dd81$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <13z105vm21eic$.dlg@lepper.institute.com>

    Dnia Fri, 1 Mar 2013 17:05:47 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > Ale masz świadomość, że GPS w lotnictwie - w ogóle - jest dopuszczone tylko
    > jako dodatkowa pomoc nawigacyjna?
    > I dopiero teraz FAA robi różne ruchy, żeby to dopuścić ogólnie?
    >
    > Finalnie, jak już - taki sygnał pewnie będzie dostepny w ramach usług jakie
    > lotnisko udostępnia w ramach opłaty lotniskowej. Albo kontrola lotów w
    > ramach.. itp

    Czyli trzeba bedzie zaplacic za korzystanie, chocby posrednio :-)

    > Kolega, zupełnie niezgodnie z prawdą, twierdził, że takie rzeczy WYMAGAJĄ
    > abonamentów. Otóż jest dokładnie odwrotnie. Nie wymagają.

    No coz, nadal nie jestem pewien czy mozna sobie ot tak pojsc do sklepu i
    kupic zestaw do DGPS z dwoma telefonami komorkowymi (bo inaczej pozostaje
    dyskretna kwestia oplaty za czestotliwosc) w przyzwoitej cenie .
    Natomiast wiem ze dostep do takich stacji byl oferowany w skali kraju - ale
    nie za darmo.

    Teraz ... mozna za darmo ? http://www.asgeupos.pl/

    Abonament na utrzymanie uslugi placony w podatkach, czy w skladkach
    geodetow ? :-)

    J.