  • Data: 2020-03-16 10:34:40
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-15 o 20:59, Budzik pisze:

> [...]
    > odsolimy morska ale miło jak popiera sie to argumentami.
    >
    > Jak rozumiem - ty twierdzisz ze powinnismy jezdzic jak najwiekszymi
    > samochodami (sam napisałes ze nie jezdzisz ciezarówką bo cie nie stac a
    > nie dlatego ze uwazasz ze to głupie by było).
    > Ja uwazam, ze ped do coraz wiekszych aut zabiera nam zyski z rozwoju
    > techniki bo co z tego ze nowe silniki sa coraz oszczedniejsze skoro musza
    > napedzac coraz ciezsze auta i zysku nie ma.
    > Dodatkowo chcemy jezdzic coraz szybciej, silniki sa coraz mocniejsze wiec
    > wydaje nam sie ze musimy jezdzic coraz wiekszymi autami bo jest

    Ja twierdze że każdy powinien wybrać jaki będzie dla niego najlepszy.
    Mały czy duży.
    A kretyni nawołujący do przymusowego jeżdżenia takimi jakie oni
    uważają za jedynie słuszne powinni zostać tak jak dotychczas
    olewani. Wszak to tylko głośno szczekający w sieci kretyni.

    > W ramach pewnej zabawy intelektualnej, umiesz sobie wyobrazic ruch w
    > ktorym wjezdzasz na droge, wszystkie auta jada 40 na godzine ale płynnie,
    > wykorzystujac maksymalnie energie. Jak myslisz, duzo pozniej bys wszedzie
    > dojezdzał? Duzo bysmy energii zaoszczedzili?

    Pojazdami jeszcze nie jeżdżą komputery a żywi ludzie, w pierwszym będzie
    siedemdziesięcioletnia babcia, w drugim młody gniewny osiemnastolatek
    a w trzecim jeszcze ktoś inny wiekowo i z innym czasem reakcji.
    Dołącz to do swojej zabawy intelektualnej i nie musisz ogłaszać
    wyników, ja już je znam. Nie tylko ja zresztą.

    > Alez ja cie rozumiem i szanuje to ze wypowiadasz sie szczerze. Rozumiem
    > tez to ze po prostu inaczej nie umiesz wiec musisz swoje odrebne zdanie
    > wyrazac podkreslając ze ty wiesz dobrze a ci co maja inne zdanie to
    > grupka idiotów. Tyle ze to nie podnosi na wyzszy poziom twojej racji.
    > Jest dokładnie odwrotnie.

    Łżesz. Nie rozumiesz i nie szanujesz.
    A teraz szukasz honorowego wyjścia z sytuacji do której się
    walnie przyczyniłeś.
    A skoro mam rację to nie muszę szukać jej wyższego poziomu jak
    zakłamani kretyni czy inne nawiedzone pseudo ekologi.

    > Widzisz, mnie to nie obraza, moich rodziców to nie obraza bo tego typu
    > pyskówki nic o mojej rodzinie nie mowia.
    > Natomiast, skoro do tego momentu nadal nic nie zrozumiałes to mowia
    > cokolwiek tylko o tobie.

    Cieszę się że to nie obraża ciebie ani twoich rodziców.
    I od razu skorzystam z okazji do powtórzenia że twoje zachowanie
    na grupach spowodowane jest faktem że wychowała cię grupka idiotów.