  • Data: 2020-03-13 08:53:59
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-12 o 20:00, Budzik pisze:

    > Ale przeciez uzyłem twoich słów...

    Nie użyłeś moich.

    > Nie moja wina ze sam chetnie obrazasz na prawo i lewo ale sam na te słowa
    > sie wielce obrazasz.

    To nie ja zwyzywałem rozmówcę, to ty w pierwszym swoim poście obraziłeś
    moich rodziców i teraz kłamliwie dorabiasz politykę do swojego zachowania.

    > Hah, problem polega na tym ze to nie jest ani twoja pierwsza rozmowa w
    > necie, ani nawet nasza pierwsza...

    Nie jest.
    A może uważasz że skoro to nie pierwsza rozmowa to możesz zacząć
    od jak to ładnie ujołeś przedszkolnej pyskówki i oskarżyć o to mnie?

    > Rozumiem. Czyli to ja zaczałem o grupce idiotów a nie ty?
    > No coz - mam odmienne zdanie.

    O grupce idiotów zacząłeś ty.
    Ja napisałem o "idiocie udającym ekologa"
    Co zbulwersowało cie tak bardzo że włączyłeś się do rozmowy.
    A z braku argumentów merytorycznych w swoim drugim poście zwyzywałeś
    jak ostatni wieśniak moich rodziców.

    > Ale zdajesz sobie sprawe ze jezdzac jakaś ciezarówką miałbys te szanse
    > wielokrotnie wieksze?

    Nie stać mnie na jeżdżanie tak dużym pojazdem.
    Mieszkam w mieście więc i nie wszędzie mógłbym wjechać.
    Półtora tonową osobówką nie mam takiego problemu.

    > Byc moze zmarłbys szybciej na jakiegoś raka albo inne płucne problemy
    > jakby wszyscy jezdzili ciezarówkami po miescie, moze predzej ta
    > ciezarówka przejechałaby cie jakbys wystepował akurat w roli pieszego,
    > niemniej w przypadku zderzenia w ciezarówce masz zdecydowanie wieksze
    > szanse niz w jakiejs suvo-popierdółce.

    Nie będą wszyscy jeździli ciężarówkami w mieście.
    Ale tego nie zrozumie osobnik wychowany przez idiotów ale
    oskarżający o to samo dyskutanta.