  • Data: 2020-03-14 20:27:48
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-14 o 17:59, Budzik pisze:

    > To nie pierwszy raz kiedy zauwazam ze ktos potrafi na lewo i na prawo
    > rzucac wyzwiska, obelgi, popisywać się chamstwem a jak tylko wspomni sie
    > o rodzicach ktorzy go wychowywali to wchodzi na wysokie tony, ustawia sie
    > honorowo piersią do przodu i probuje bronic czegoś co mu sie wydaje ze
    > usłyszał.

    A zauważyłes że ty jesteś tym kimś czy z uporem maniaka będziesz
    to dalej pomijał?

    > A tak naprawde ja nie obraziłem twoich rodziców, ty ich obrazasz.
    > Ja to tylko wytykam (być moze nazbyt agresywnie) ale jednak.
    > Bo co swiadczy o jakosci wychowania jak nie zachowanie dziecka?
    > Ale w sumie moze to nieprawda... Byc moze nawet z poprawnie
    > przeprowadzonego procesu wychowawczego moze wyjsc osoba która nie umie
    > kulturalnie dyskutować. To jest w sumie filozoficzne pytanie czy bardziej
    > wychowuja nas rodzice czy grupy spoleczne w których mamy pecha badz
    > szczescie dorastac.

    No zobacz ja obraziłem a ty nie.
    Mentalność Kalego czy przedszkolaka?
    On mnie nazwać źle, ja go nazwać dobrze.

    > Dokładnie, niuanse... Ale wytłumaczyłem powyzej, moze w koncu zrozumiesz.

    Ja tobie na grupach od roku tłumacze i nie dociera.
    Ale będę próbował, jakoś trzeba nadrobić te błędy jakie zrobiła
    grupka idiotów kiedy cię wychowywali.
    I ja ich nie obrażam, ja wytykam ich błędy. :-)

    pozdrawiam