  • Data: 2020-03-12 20:00:00
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Ja nie mylę. Ty chyba tak skoro piszesz że wychowała mnie
    > grupka idiotów. To nie riposta to twoja przedszkolna pyskówka.

    Ale przeciez uzyłem twoich słów...
    Nie moja wina ze sam chetnie obrazasz na prawo i lewo ale sam na te słowa
    sie wielce obrazasz.

    > Jak się wtrąciłeś to rozmówców nie wyzywałem.
    > Więc nie dorabiaj legendy do swojej przedszkolnej pyskowki.

    Hah, problem polega na tym ze to nie jest ani twoja pierwsza rozmowa w
    necie, ani nawet nasza pierwsza...

    > TO nie była ripista. To była właśnie tak lubiona przez ciebie
    > przedszkolna pyskówka.

    Rozumiem. Czyli to ja zaczałem o grupce idiotów a nie ty?
    No coz - mam odmienne zdanie.

    > Jak zwykle się mylisz lub świadomie wprowadzasz w błąd.
    > Przy zderzeniu z dużym masz większe szanse siedząc w większym
    > z linkowanego filmiku niż w małym fiacie.

    Ale zdajesz sobie sprawe ze jezdzac jakaś ciezarówką miałbys te szanse
    wielokrotnie wieksze?
    Byc moze zmarłbys szybciej na jakiegoś raka albo inne płucne problemy
    jakby wszyscy jezdzili ciezarówkami po miescie, moze predzej ta
    ciezarówka przejechałaby cie jakbys wystepował akurat w roli pieszego,
    niemniej w przypadku zderzenia w ciezarówce masz zdecydowanie wieksze
    szanse niz w jakiejs suvo-popierdółce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki