  • Data: 2020-03-11 20:59:51
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Cieszę się że zauważyłeś. Żałuje ze nie dostrzegasz
    > że to ty wystartowałeś z tym przedszkolem.
    > Ale jak brak ci argumentacji to wyskakujesz z
    > oskarżaniem oponentów. A io też przedszkole.

    Nie myl riposty z przedszkolnymi pyskówkami.
    Zauważ natomiast ze tu nikomu wyzywanie w co drugim poscie swoich
    rozmowców od idiotów i małych rozumków nie imponuje.
    Stad riposta o wychowaniu bo moze tak cie wychowano ze to jest fajne i
    merytoryczne.
    Informuje: nie jest!
    Ja rozumiem raz na jakis czas ale w co drugim poscie?!?! ;-D

    > A wracając do merytoryki w dyskusji to idioci namawiający
    > nas na małe auta zapominają że nawet zmuszając wszystkich
    > do zamiany aut nie zmniejszą autobusów, trolejbusów,
    > tramwai, dostawczaków i ciężarówek.
    > Więc zagrożenie dalej będzie czego małe rozumki nie chcą
    > dostrzec lub świadomie lekceważąc stawiając swoje "widzimisie"
    > ponad bezpieczeństwo użytkowników dróg.

    Patrzac w ten sposób wszyscy ci ktorzy namawiaja nas na auta w stylu
    najwiekszych osobowych lekcewaza bezpieczenstwo uzytkowników dróg bo
    nawet najwieksze auto osobowe nie ma szans w kontakcie z ciezarówką czy
    tramwajem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO