  • Data: 2020-03-11 08:12:27
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-11 o 06:59, Budzik pisze:

    > Troche jak w przedszkolu!
    > Ty jestes głupi! Nie, ty jestes! ;-DDDD

    Cieszę się że zauważyłeś. Żałuje ze nie dostrzegasz
    że to ty wystartowałeś z tym przedszkolem.
    Ale jak brak ci argumentacji to wyskakujesz z
    oskarżaniem oponentów. A io też przedszkole.

    A wracając do merytoryki w dyskusji to idioci namawiający
    nas na małe auta zapominają że nawet zmuszając wszystkich
    do zamiany aut nie zmniejszą autobusów, trolejbusów,
    tramwai, dostawczaków i ciężarówek.
    Więc zagrożenie dalej będzie czego małe rozumki nie chcą
    dostrzec lub świadomie lekceważąc stawiając swoje "widzimisie"
    ponad bezpieczeństwo użytkowników dróg.