-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5e649679$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5e64a24d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5e64ea0b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<5e64ef9f$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5e65120a$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sun, 8 Mar 2020 18:22:01 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5e65120a$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <5e6529b8$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1583688120 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 551 83.142.196.21:63758
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673313
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.03.2020 o 16:40, nadir pisze:
> W dniu 08.03.2020 o 14:14, Shrek pisze:
>
>> I zawsze kamaz ma w dupie twoje pięć gwiazdek. A precyzyjniej nie w
>> dupie a pod podłogą kabiny i przed przednią osią. Czemu ma służyć
>> takie porównanie?
>
> A tego to ja nie wiem.
Nikt nie wie.
> To nie ja wyraziłem zdziwienie, że do porównania
> brane są pojazdy, które dzielą dwie dekady i masa jednego jest 2x
> większa niż drugiego.
No właśnie dziwne, że się nie dziwisz;)
>> Na filmiku widać nie postęp bezpieczeństwa w czasie, a różnicę mas.
>
> Dobrze by było zobaczyć odwrotny test, w stojące Uno wjeżdża BMW. Też
> może być ciekawie.
A co za różnica? Też by słabiej wyszło uno. A jak w bmw bwp to lepiej
wyjdzie bwp. można i z lokomotywą robić - będzie efektownie.
>> W sumie jak patrzę na to, to wydaje mi się, że BMW dało dupy, bo
>> jednak coś tam złożyć się powinno (choć z drugiej strony wtedy bagaże
>> mogą pourywać łby paxom).
> Dlaczego BMW dało dupy? Przód Uno pochłonął większą część energii
> zderzenia, trochę tego przypadło na tył BMW.
Od tego są strefy zgniotu, żeby się giąć.
> Od 1:44 widać, że po
> zderzeniu BMW zachowuje się jakby dość mocno przyspieszało ze startu
> zatrzymanego, takie coś z zasady nie może łba urywać, tym bardziej gdy
> są jeszcze zagłówki.
Nie chodzi o to jaką prędkość miało po zderzenia a jak szybko jej
nabrało. To nie prędkość zabija, tylko jej nagła utrata... albo nabranie;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.20 22:07 nadir
- 08.03.20 23:39 Shrek
- 09.03.20 12:43 BaX
- 09.03.20 12:58 RadoslawF
- 09.03.20 18:59 Budzik
- 09.03.20 21:18 s...@g...com
- 10.03.20 07:17 RadoslawF
- 10.03.20 12:59 Budzik
- 10.03.20 19:55 RadoslawF
- 11.03.20 06:59 Budzik
- 11.03.20 08:12 RadoslawF
- 11.03.20 20:59 Budzik
- 12.03.20 08:34 RadoslawF
- 12.03.20 20:00 Budzik
- 13.03.20 08:53 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=