  • Data: 2011-01-01 17:41:50
    Temat: Re: Awaria w sylwestra, super
    Od: "Jarek" <j@j> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maciek" napisał w wiadomości grup

    Najlepszego w Nowym Roku wszystkim.

    Sylwestra miałem zaje...stego. Wieczór w pracy, po północy wsiadłem w
    auto. Wyjeżdżając z parkingu wpadłem w takie koleiny z kopnego śniegu,
    na którym się zwykle tańczy na wszystkie strony, no i wtedy (chyba) TO
    się stało. Tylko nie wiem co... Chodzi o Mondeo, rocznik 95, benzyna, do
    tej pory bez zarzutu.

    Dojechałem 12 km do domu tylko dlatego, że drogi były puste, jechałem 40
    km/h, przy większej prędkości pojawia się wibrujący terkot z lewej
    strony, z przodu, aż całe auto skacze w takt tych wibracji. Samochód
    jest ledwo sterowny, wrażenie jak na kompletnym lodzie. Wpadnięcie lewym
    kołem w dziurę powoduje hałas. Jazda po równym asfalcie jeszcze jest w
    miarę możliwa, ale nie szybciej niż te 40-45 km/h.

    Nie znam się kompletnie, ale intuicyjnie wyczuwam układ kierowniczy -
    drążek, czy coś...
    Co to może być, na co się przygotować z Nowym Rokiem?

    Łożysko