  • Data: 2011-01-04 13:18:40
    Temat: Re: Awaria w sylwestra, super
    Od: maciek <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    maciek pisze:
    > Najlepszego w Nowym Roku wszystkim.
    >
    > Sylwestra miałem zaje...stego. Wieczór w pracy, po północy wsiadłem w
    > auto. Wyjeżdżając z parkingu wpadłem w takie koleiny z kopnego śniegu,
    > na którym się zwykle tańczy na wszystkie strony, no i wtedy (chyba) TO
    > się stało. Tylko nie wiem co... Chodzi o Mondeo, rocznik 95, benzyna, do
    > tej pory bez zarzutu.
    >
    > Dojechałem 12 km do domu tylko dlatego, że drogi były puste, jechałem 40
    > km/h, przy większej prędkości pojawia się wibrujący terkot z lewej
    > strony, z przodu, aż całe auto skacze w takt tych wibracji. Samochód
> [...]

    I naprawione. Skrzywił się amortyzator (McPherson).
    Wymiana przodu - amortyzatory plus sprężyny i łożyska.
    Drogie to wszystko, chyba otworzę fabrykę części samochodowych, taka
    osłonka - kawałek gumy w kształcie bałwanka - kosztuje 40 zł, hehe.

    Dzięki za zainteresowanie, nagrody nikt nie wygrał, w żadnym poście nie
    padło słowo amortyzator :P
    Pozdr.
    Maciek

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein