eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria turbo diesla › Re: Awaria turbo diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
    .POSTED!not-for-mail
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria turbo diesla
    Date: Sat, 19 Nov 2011 10:17:26 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 53
    Message-ID: <ja7s7c$rmt$1@news.icpnet.pl>
    References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ec55917$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
    <ja3m7c$col$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ec5783d$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja41nb$ggh$1@news.icpnet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja4vqj$hil$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja5296$u9r$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja541e$4rp$2@node2.news.atman.pl> <ja58hf$9jr$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja5h9j$5jl$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja67ms$e8r$1@news.icpnet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1321694252 28381 109.173.197.146 (19 Nov 2011 09:17:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Nov 2011 09:17:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414557
    [ ukryj nagłówki ]


    > Koło zamachowe to nie jest jedyna część ruchoma, część energii zużytej
    > na sprężenie powietrza odzyskujesz przy rozprężąniu

    tu faktycznie mały spory zonk popełniłem (była o tym rozmowa przy
    zamykaniu zaworów w TSI), dlatego licz z mocy rozrusznika.

    > kupa elementów
    > stawia dodatkowy opór...

    to wolisz polegac na swoim przekonaniu niż na (chociaż przybliżonych
    wyliczeniach?

    > 24KM pozwalają pojechać 100km/h (maluch). Uwierz mi na słowo, że
    > bardziej opływowa Astra ze stukonnym silnikiem nie pojedzie 400km/h :)
    >
    >> bo tak to dalej będziesz twierdził że silnik zatrzymuje się niewiadomo
    >> ile, ale na pewno dłużej ;-)
    >
    > Wcale się nie upieram, że na pewno dłużej.

    jak się nie upierasz to, zmierz czas zatrzymania silnika z biegu
    jałowego i po sprawie.

    >>>> przypominam, że diesel w rozważanym przypadku jest hamowany bo musi sprężać
    >>>> powietrze, a CO2 z gaśnicy starcza na ~10s
    >>> Jeden błąd popełniłeś:
    >> nie wiadomo
    > Wiadomo, popełniłeś. Acz wynik pomimo wszystko możesz mieć prawidłowy.

    wyborne. to się nazywa uproszczenie.


    >> możesz ocenić który strumień gazu jest bardziej intensywnyz gaśnicy
    >> śniegowej czy z rury wydechowej diesla@5000obr/min.
    >
    > To jest mało istotne, istotne jest ile czasu zajmuje opróżnienie
    > gaśnicy.

    oooooghhhh
    masz już 2 dane ilość CO2 w gaśnicy i porównanie (na czuja) przepływu
    gaśnica/wydech - mało?

    >> ponadto do zgaszenia moze wystarczyć zminiejszenie ilości tlenu o 50%
    >> -kto wie?
    >
    > W dieslu z turbiną? IMO nie wystarczy, porównaj dostarczaną ilość
    > tlenu na wolnych obrotach z ilością dostarczaną przy tych 5krpm.

    turbina nie ma tu nic do rzeczy, ilość obrotów też liczy się proporcja
    paliwo/tlen w cylindrze.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: