  • Data: 2011-05-30 17:06:31
    Temat: Re: Awaria Eos 5D MK1
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli to mechaniczne uszkodzenie migawki, to dlaczego spust wyzwala ją
    > nawet, jeśli aparat jest wyłączony? I skąd ten dziwny tryb dwa
    > zdjęcia-przerwa-dwa zdjęcia...

    o to już musisz zapytać inzynierów Canona

    dokładnie taki był objaw uszkodzenia migawki w 20D,
    po odłamaniu malutkiej sprężystej pozłacanej blaszki
    i braku styku z tego powodu -
    stąd wnioskuję, że i tu prawdopodobnie będzie to,
    2 takie przypadki udało mi sie naprawić.

    ale oczywiście mogę się mylić, guru nie jestem.

    jak już zlokalizujesz na pewno, daj znać co to, OK ?
    (tak z ciekawości)

    Witek